PracaGrupypl.praca.dyskusjeNadgodziny-kierownik › Re: Nadgodziny-kierownik
    From: "Jan Kowalski" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nadgodziny-kierownik
    Date: Sat, 24 Mar 2007 22:02:09 +0100

    Użytkownik "oOSzachoOo" <s...@...02.pl> napisał w wiadomości
    news:284b1$4603fcf3$594ed255$19081@news.chello.pl...

    > Z reguły jest tak że po ilość nadgodzin można stwierdzić że coś jest nie
    > tak
    > z procesem lub jest on zle zarzadzany. Tak wiec na twoim
    > miejscu ograniczylbym ilosc nadgodzin swoich pracownikow, i pomyslal
    > nad usprawnieniem procesu przy ktorym pracujesz.
    >
    > ja na miejscu prezesa rowniez bym nie zaplacil kierownikowi za nagodziny
    > po to place mu wiecej aby byl porzadek, koszty firmy byly minimalizowane
    > a zyski rosly :) Dodatkowo jeżeli zobaczyłbym dużą liczbe nadgodzin
    > generowanych przez twoich podwladnych pomyslalbym, że nie radzisz sobie
> [...]

    Moja sytuacja:
    Szef: - jesteś dyretorem więc nie powinieneś wychodzić z pracy o 16:00
    (wszystko wykonane nawet przed terminami) bo to źle wygląda.
    No i wychodzę o 18:00-19:00 tylko po to, żeby źle nie wyglądało.
    Czy to też jest zła organizacja pracy?
    Czy też jawny wyzysk ze strony pracodawcy?

    Pzdr,
    Sukumvit.