PracaGrupypl.praca.dyskusjeNadgodziny-kierownik › Re: Nadgodziny-kierownik
    From: "Patryk" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nadgodziny-kierownik
    Date: Sat, 24 Mar 2007 16:56:59 +0100

    Użytkownik agnieszka-michalska napisał w wiadomości

    > Zgadzam sie z "przedpiszca" i mam pytanie w jakim kraju Ty zyjesz?Praca na
    > stanowisku kierowniczym w dzisiejszych czasach to nie jest osiem godzin i
    > do
    > domku.
    > To jest ostry kapitalizm.Jesli sie z tym nie zgadzasz poszukaj posadki w
    > budzetówce.

    przepraszam Ciebie bardzo, no to chłopak ma siedzieć po 12-14 w pracy nie
    mieć czasu dla rodziny tylko dla tego że żyjemy w kapitaliźmie?
    Moim zdaniem wszystko zależy od firmy i pracownika. Też jestem kierownikiem,
    też siedzę po godzinach, do tego dochodzą pracujące soboty (co druga).
    miesięcznie wychodzi mi jakieś 40 do 50 nadgodzin, biorąc pod uwagę że
    "ustawowy" tydzień pracy ma coś około 45 godzin to troszkę dużo.
    stwierdziłem że charytatywnie siedzieć w pracy nie będę, poszedłem do
    prezesa, przedstawiłem sprawę na spokojnie, no i dostaje teraz dodatkową
    premie.