PracaGrupypl.praca.dyskusjeNadchodzi normalność › Re: Nadchodzi normalność
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nadchodzi normalność
    Date: Sun, 15 Feb 2009 20:33:30 +0100

    W wiadomości
    news:6f109af8-6816-4952-8cd2-313b2bbce9e9@b16g2000yq
    b.googlegroups.com
    mihau <m...@g...com> pisze:

    > To są stawki bardzo niskie.
    Cieszę się, że to dostrzegłeś.

    > Za niskie jak na ten poziom
    > odpowiedzialności. A jeśli dana osoba nie ma własnego lokum i kogoś
    > utrzymuje, to wręcz głodowe.
    W istocie.

    > Ale co z tego? Nie zmienia to faktu, że 4000 PLN to nadal nie jest
    > fortuna.
    Bez wątpienia.

    > Motyw "gównianego byznesmenka" pojawia się w twoich postach nie po raz
    > pierwszy.
    Niezwykle bystre spostrzeżenie. ;)
    I nie raz się jeszcze zapewne pojawi - licz na mnie, jak na Zawiszę. :)

    > Czy to jakiś kompleks?
    Skąd takie przypuszczenie?

    > Bo zaczynam mieć wrażenie, że ludzi
    > pracujących dzielisz na tych dobrych, co zapieprzają za grosze na
    > etacie i na cwaniaków biznesmenków ich wyzyskujących.
    No i co ja mam z tym twoim wrażeniem począć?

    > Są bowiem inne rodzaje odpowiedzialności. Np. taka by znaleźć
    > klientów, zorganizować prace i dopilnować ich jakości i terminowości,
    > załatwić wszelkie formalności, a poprzez to wszystko zapewnić źródło
    > utrzymania kilku bądź kilkunastu innym osobom - takim właśnie etatowym
    > herosom, o których piszesz. I dodatkowo wziąć na siebie
    > odpowiedzialność finansową za ewentualne niepowodzenie
    > przedsięwzięcia.
    Ty chyba nie chcesz powiedzieć, że te wszystkie starania to po to, żeby tym
    kilku czy kulkunastu osobom zapewnić źródło utrzymania???

    > Za coś takiego 4 tysiące złotych polskich to
    > niewiele.
    Jak kto uważa.
    A ile wart basen podany przez salową (za 1050) na czas?

    --
    Jotte