PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa rozdrożu (długie) › Re: Na rozdrożu (długie)
    From: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Na rozdrożu (długie)
    Date: Mon, 05 Aug 2002 16:58:03 GMT

    Czesc
    Krzysztofie!
    Jak mnie cytujesz to prosze rób to w calosci.
    Nie sztuka jest (w twoim wykonaniu oczywiscie) zmontowac wypowiedz w
    taki sposób by oznaczala cos zupelnie innego...

    >Zeby nie nawiazywac do dalszej czesci watku, ktora poszla "w maliny" i
    >posluzyla do udowodnienia, jakie narzedzia zna, lub slyszal Artur oraz ich
    >wyzszosci nad wszystkim, co powie interlokutor, pare przykladowych ogloszen, z
    >jednego z portali, dla ekonomistow z zylka informatyczno-analityczna.
    Nie padly zadne nazwy narzedzi.
    (I nie padna jak mi nie zaplaca za ich reklame)
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    >Zaznaczam...dla ekonomistow, a nie informatykow. Ilosciowo....zblizone do
    >zapotrzebowan na wdrozeniowcow w tym samym okresie, ale wymagania troche
    >blizsze autorowi posta. Naturalnie wymog znajomosci jezyka angielskiego dla
    >analitykow jest czystym przypadkiem i nie ma nic wspolnego z przeznaczeniem
    >przynajmniej czesci ich raportologii.
    >No i samo istnienie ponizszego swiadczy jedynie o istnieniu niszy, a nie o
    >bezwzglednej latwosci dostania sie na ktores z wymienionych stanowisk
    Co do istnienia niszy to istnieje równiez takowa na "pogromców duchów"
    z ang. "Ghostbusters", nie watpie ze w pismach branzowych np. "Wrózce"
    nie znalazloby sie aby wiecej ogloszen z praca dla "Ghostbusters" niz
    podanych przez ciebie "Specjalista ds. Raportów Biznesowych".
    :))))))))))))))))))))

    Zwierze sie z pewnej tajemnicy...
    Studiujac matematyke zostalem zarazony bardzo dokuczliwym wirusem,
    tj. chroniczna alergia na brak logiki
    (nie bede sie rozpisywal nad tym jak mi sie z nim zyje,
    ani jak z nim czasem walcze -przy pomocy srodków alkoholowych
    :)))))))))))
    Choroba w TYM kraju juz i tak daje sie niezle we znaki,
    ale takie posty powoduja u mnie prawie demencje.
    :)))))))))))
    No zastanówmy sie wspólnie Krzysztofie cos ty tu na_wypisywal?
    1. Czlowiek napisal ze zastanawia sie nad rozwojem kariery zawodowej.
    (zawód wykonywany: informatyk, zawód wyuczony: ekonomista)
    2. Ty wyjechales z "Specjalista ds. Raportów Biznesowych",
    czyli ani zawód wykonywany ani wyuczony tego czlowieka.
    Czy nie ma zapotrzebowania na ekonomistów czy informatyków (czyli
    fachy o których ten czlowiek ma pojecie), by musial uczyc sie
    trzeciego?
    3. Zapytalem skad ten pomysl i czy ominal mnie jakis bum na analityków
    (jako ze robie dla nich narzedzia bylem tym zywo zainteresowany...)
    4. Odpowiadasz mi przysylajac 5 wycinków z ogloszeniami o prace dla
    analityka...
    Ja mam tylko takie jedno AD4.
    Jak rozumiem uzyles wnioskowania 'Dowód "nie wprost"'
    Wykazales ze istnieje co najmniej jedno ogloszenie dotyczace tego
    zawodu, wiec...
    Wniosek jest jeden zawód istnieje.
    Nie nalezy wyciagac dalej idacych wniosków, bo nie masz do nich
    podstaw.

    Na przyszlosc pamietaj o mojej przypadlosci i postaraj sie pisac z
    sensem.

    Pozdrawiam
    Artur