PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa rozdrożu (długie) › Re: Na rozdrożu (długie)
    From: "Krzysztofsf" <K...@p...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Na rozdrożu (długie)
    Date: Sun, 4 Aug 2002 22:56:31 +0200

    > Bajerami powiadasz...
    > Tak swoja droga to, na co te systemy byly otwarte?
    > :)

    Na mozliwosci rozbudowy....;)

    > Czy wiesz, ze mówisz wylacznie jak osoba o bardzo (ograniczonych/
    > glodowym) spojrzeniu na problem?
    > Krzysztofie MYSL GLOBALNIE!

    Mysle realnie. Kryzys jest tak jakby w wiekszosci galezi gospodarki.

    > Zdrobnienie Arek pochodzi od Arkadiusz.
    > Przyznam ze niestety nie slyszalem zdrobnienia swojego imienia.
    > A szkoda. :(
    Sorry, wydalo mi sie , ze Arek jest w podpisie.

    > Zapewne jako typowy dobrze oplacany MakGajwer, zlapalbym za lutownice
    > i poprzerabial wszystkie stare PC na klony SUN SPARCSTATION, potem bym
    > zlapal za klawiature i przy pomocy notepada oraz komendy debug
    > przerobilbym MS MONEY na SAP R/3.
    > A swistak je tak zawija w te sreberka Panie Prezesie.
    > :))))))))))))))))))))))))))))))))

    I niejeden Prezes, gdybys mu powtorzyl powyzsze jako poczynione kroki, by ci
    odpowiedzial :" A widzi Pan, jednak mozna bylo".

    > Tak swoja droga za to kocham Linux i OpenSource, ze udowadniaja wszem
    > i wobec ze wytwarzanie oprogramowania nic nie kosztuje i samo
    > oprogramowanie równiez nic nie powinno kosztowac...
    > A tu jakas firma zada 50$ netto za godzine wdrozenia...

    No....slyszalem, ze juz jest troche firm, ktore niezle zyja z platnej
    konfiguracji i nadzoru...bezplatnego oprogramowania ;)

    > No to po co tu inwestuja?
    Hossa byla. Jedne firmy uciekaly w inwestycje przed podatkami, inne chcialy
    opanowac rynek przed konkurencja.