PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na czyje ręce mam złożyć wypowiedzenie?

  • 1. Data: 2005-05-24 14:16:24
    Temat: Na czyje ręce mam złożyć wypowiedzenie?
    Od: "Naro" <n...@N...gazeta.pl>

    Po przepracowaniu miesiąca w nowej firmie pojawiła mi się lepsza propozycja
    pracy, na którą się zdecydowałem. W związku z czym, wieje z tej firmy w
    której obecenie jestem.

    Nie wiem tylko na czyje ręce złożyć wypowiedzenie.
    Powinieniem to zrobić na ręce:
    - bezpośredniego przełożonego ?
    - osoby, która podpisała ze mną umowę o pracę ? , czy może
    - do działu kadr ?

    troche chyba mój kiero będzie rozczarowany ale życie jest brutalne

  • 2. Data: 2005-05-24 14:36:10
    Temat: Re: Na czyje ręce mam złożyć wypowiedzenie?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 24 May 2005 14:16:24 +0000 (UTC), "Naro"
    <n...@N...gazeta.pl> zakodował:

    >Nie wiem tylko na czyje ręce złożyć wypowiedzenie.
    >Powinieniem to zrobić na ręce:
    >- bezpośredniego przełożonego ?
    >- osoby, która podpisała ze mną umowę o pracę ? , czy może
    >- do działu kadr ?

    IMO najpierw idziesz do bezpośredniego przełożonego - dopiero jak ma
    jakieś obiekcje i nie chce podpisać na kopi, że "wpłynęło dnia...." to
    do kadr.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2005-05-24 14:42:56
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

> [...]
    > Powinieniem to zrobić na ręce:
    > - bezpośredniego przełożonego ?
    > - osoby, która podpisała ze mną umowę o pracę ? , czy może
    W zasadzie ustnie bezpośredniemu przełożonemu (ale może być wiele odstępstw od
    takiego postępowania
    , a na piśmie do kadr.
    Kopie z potwierdzeniem odbioru koniecznie zachowaj.
    Na okresie próbnym obowiązują inne niż zwykle terminy wypowiedzenia.

    stokrotka

  • 4. Data: 2005-05-24 14:44:43
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > - do działu kadr ?

    Do działu kadr. Zanies tam wypowiedzenie w dwoch kopiach i zarządaj
    potwierdzenia wraz z datą i godziną złożenia.

  • 5. Data: 2005-05-24 14:51:55
    Od: " Eddie" <s...@g...pl>

    KrzysiekPP <k...@S...op.pl> napisał(a):

    > Do działu kadr. Zanies tam wypowiedzenie w dwoch kopiach i zarządaj
    > potwierdzenia wraz z datą i godziną złożenia.

    Dlaczego z godziną?

  • 6. Data: 2005-05-24 16:43:43
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Dlaczego z godzin??

    Zebys przypadkiem nie dostał wypowiedzenia dyscyplinarnego z tą samą
    datą ;-)