PracaGrupypl.praca.dyskusje › prośba o podwyzke !

  • 1. Data: 2005-05-24 15:42:12
    Temat: prośba o podwyzke !
    Od: "Sławecki" <s...@o...pl>

    Witam
    Mam zamiar poprosic w pracy o podwyzke , ktora w zasadzie mi sie
    juz dawno nalezala lecz nie wiem jak "fachowo" napisac takie pismo !
    ma moze ktos namiar na strone z takim czyms
    lub jakis wzor ??

    Bardzo prosze o pomoc !

    Pzdr
    Slawek

  • 2. Data: 2005-05-24 15:47:57
    Temat: Re: prośba o podwyzke !
    Od: "Sławecki" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał w
    wiadomości news:d6vi50$lpl$1@inews.gazeta.pl...

    > Pismo? Nie pisz pisma - negocjuj. Pismo łatwiej spławić.

    u mnie w pracy takie pisma bardziej są warte niż słowa !wiec zalezy mi na
    tym
    zeby poskladac kilka zdan tak aby to mialo rece i nogi !

    Slawek

  • 3. Data: 2005-05-24 15:48:01
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

  • 4. Data: 2005-05-24 18:35:36
    Temat: Odp: prośba o podwyzke !
    Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Sławecki <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:d6vikk$hsm$...@n...news.tpi.pl...

    > u mnie w pracy takie pisma bardziej są warte niż słowa !wiec zalezy mi na
    > tym
    > zeby poskladac kilka zdan tak aby to mialo rece i nogi !
    >
    > Slawek

    jak coś bedziesz mial to daj znac bo ja tez jestem zainteresowany !!

    Nikon

  • 5. Data: 2005-05-25 08:05:23
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > u mnie w pracy takie pisma bardziej są warte niż słowa !wiec zalezy mi na
    > tym
    > zeby poskladac kilka zdan tak aby to mialo rece i nogi !

    Moze zamiast podwyzki popros o dotacje na skonczenie szkoly zawodowej? Tam Cie
    naucza takich skomplikowanych czynnosci jak napisanie 4 zdan w ojczystym języku

    Wojtek

  • 6. Data: 2005-05-27 22:35:09
    Temat: Re: pro?ba o podwyzke !
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 24 May 2005 17:42:12 +0200, "Sławecki" <s...@o...pl> wrote:

    >Witam
    >Mam zamiar poprosic w pracy o podwyzke , ktora w zasadzie mi sie
    >juz dawno nalezala
    1. Napisz odpowiedz na pytanie: Dlaczego uwazasz ze Ci sie nalezy
    podwyzka?
    2. Zloz na rece przelozonego.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum