PracaGrupypl.praca.dyskusjeMotorola, IBM ... › Re: Motorola, IBM ...
    From: ".." <o...@a...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Motorola, IBM ...
    Date: Tue, 21 Mar 2006 18:37:54 +0100

    Dnia Tue, 21 Mar 2006 10:27:53 +0100, gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>
    napisał:

    > A co mnie interesuje ile zarabiają inni??? szczerze pytam, bo mnie to nie
    > interesuje.
    > Dla mnie jest ważne, czy to co wynegocjowałem zarabiam ja. tylko tyle i
    > aż
    > tyle.

    mówisz poważnie, i nie jest dla ciebie dziwna ,czesta sytuacja w Polskich
    firmach że ktos na twoim stanowisku z taką samą wiedzą zarabia x tysiecy
    wiecej ?

    > A tak powazniej - to jest normalne że zarobki się ukrywa. Z jednej strony
    > oczywiscie masz rację - skoro wiem ile zarabia w tej chwili jakiś
    > fachura,
    > to znaczy że ja tez mogę do tego dojść, załóżmy po pół roku (strzelam).

    zakładasz ze mozesz dojsc a skad wiesz ze dojdziesz jak nie znasz pułapu
    do którego zdazasz ..jestes na straconej pozycji z takim mysleniem bo po
    co firma ma ci dac wiecej za uczciwa prace jak ty popracujesz i za to co
    masz a i pewnie zgodzisz sie na mniej :)
    takim sposobem podejscia do sprawy to juz niedługo dojdziesz, jak to
    wyczytałem na praocwnicy.com, do zasady p. Filipiaka z Comarchu ze kazdego
    pracownika mozna zastapic skonczona iloscia studentow ...nie zrozum mnie
    zle ja nie chce zarabiac kokosów ale jesli jestem tak dobry jak pracownik
    nr 2 to dlaczego mam zarabiać mniej ...bo co ..bo nie wiem ile on zarabia
    ...?

    > Ale z drugiej strony - skoro wiem że 5 pracownikó na stanowisku na które
    > aplikuję zarabia X zł, to jak zaproponują kwotę o 20 % niższą .....
    > Na prawdę jest dużo lepiej, jak się nie zna tego "jak inni stoją" tylko
    > się
    > negocjuje swoje.... Właśnie, słowo "negocjacje" jest tutaj jak
    > najbardziej
    > na miejscu:)

    z zdrowym systemie tak ale w chorej Polskiej rzeczywistosci gdzie kadrowa
    twierdzi ze jej trudno znaleźć pracowników a ja aplikujacy do tej samej
    firmy nie mam od nich odpowiedzi...smiem twierdzic ze "negocjacje" to za
    mało patrząc ze strony pracownika