PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Motorola › Re: Motorola
    From: a...@w...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Motorola
    Date: Wed, 05 Apr 2006 15:24:00 -0700

    Lukasz wrote:
    > Po prostu jestem praktykiem (12
    > lat w C++)

    gratuluje stażu!

    > i nazewnictwem się w pracy nie posługuję, tylko czegoś po prostu
    > używam i już. Chodzi głównie o coś takiego jak:
    > "przeciążanie operatorów / funkcji"
    > "operator pre/postinkrementacji"
    > "operatory jedno/wieloargumentowe"
    > itp. itd.

    Temat-rzeka, juz kiedys walkowany. Kwestia dyskusyjna - na ile testy
    przypominajace uczelniane kolokwium, sa w stanie wylowic dobrego
    programiste. Nie jestem ekspertem od oceniania umiejetnosci innych,
    jednak, po namysle, bylbym w stanie bronic rekrutujacych z firmy. Bo:

    1. test musi byc szybki do przeprowadzenia i OBIEKTYWNEGO ocenienia.
    2. z doswiadczenia wiem (widzialem), ze w przypadku programowania, ci
    ktorzy doskonale znaja teorie, znaja ja nie dlatego, ze nauczyli sie
    formulek na pamiec, tylko dlatego, ze wykorzystywali dany jezyk w
    praktyce i to intensywnie.

    Mimo to, wydaje sie, ze PRAKTYCZNE doswiadczenie powinno byc rowniez
    bardzo waznym czynnikiem.

    Tak czy siak - sadze, ze oni wiedza co robia i robia takie testy, ktore
    wylowia najlepszych Z ICH PUNKTU WIDZENIA kandydatow.