PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE! › Re: Moje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE!
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Moje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE!
    Date: 21 Oct 2002 16:19:08 -0700

    "Monisia_" <g...@w...pl> writes:

    > Powinnam sie wypowiedziec, choc robie to naprawde niechetnie...
    > Wiele osob lituje sie nad alkoholikami, ja wiem z wlasnego doswiadczenia, że
    > nie tedy droga!
    > Nie mozna pijanemu ciagle podawac reki...
    > Oni sami o sobie mowia jak bardzo sa biedni i nieszczesliwi, jednak
    > zaczynaja dzialac dopiero gdy zaczyna sie im palic grunt pod nogami.

    fakt. tak zreszta twierdza wszyscy alkoholicy, ktorzy sa niepijacy i
    sobie z tym poradzili.

    > Nie wiem czy pole tej grupy jest odpowiednie do dyskusji na ten temat?
    > Jednak twierdze, ze dawanie takim osobom zasilku jest spychaniem ich w dol!

    w ogole dawanie komukolwiek pieniedzy ZA NIC w gruncie rzeczy do
    niczego nie rpowadzi - poza rozleniwieniem sie i automatycznym
    wyciaganiem lapy po wiecej.

    moze i ja jestem wredna, ale uwazam ze te pieniadze co ida na zasilki
    dawane ZA NIC powinny byc np. placone ludziom za cos.
    ot chociazby za sprzatanie ulic. czyste to one w polsce nie sa.

    jest wiecej tzw. robot publicznych. zamiast placic zasilek - dac taka
    prace i dopiero po jej wykonaniu zaplacic.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net