PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE! › Re: Moje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE!
    From: "Monisia_" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Moje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE!
    Date: Mon, 21 Oct 2002 13:43:08 +0200

    Użytkownik Krzysztofsf <K...@p...poczta.gazeta.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:>

    > Monisia sobie nie zdaje calkiem sprawy co to alkoholizm i myli alkoholika
    ze
    > "statystycznym Polakiem" wypijajacym rocznie wiadro wodki w wekendy i
    > popoludniami po pracy.
    > Osobiscie nie widze zadnego sensownego sposobu na rozwiazanie
    > sygnalizowanego problemu. Dac umrzec pod plotem albo rzucac dalej ochlapy
    > aby mogli przezyc wraz z rodzinami kosztem innych. Na program skutecznego
    > leczenia panstwa nie stac i nie ma co sie oszukiwac w tym wzgledzie.

    Powinnam sie wypowiedziec, choc robie to naprawde niechetnie...
    Wiele osob lituje sie nad alkoholikami, ja wiem z wlasnego doswiadczenia, że
    nie tedy droga!
    Nie mozna pijanemu ciagle podawac reki...
    Oni sami o sobie mowia jak bardzo sa biedni i nieszczesliwi, jednak
    zaczynaja dzialac dopiero gdy zaczyna sie im palic grunt pod nogami.
    Nie wiem czy pole tej grupy jest odpowiednie do dyskusji na ten temat?
    Jednak twierdze, ze dawanie takim osobom zasilku jest spychaniem ich w dol!
    M.