PracaGrupypl.praca.dyskusje › Młodszy Programista .NET - przyjmnę każde zlecenie lub praca zdalna

  • 1. Data: 2009-02-25 20:35:52
    Temat: Młodszy Programista .NET - przyjmnę każde zlecenie lub praca zdalna
    Od: j...@g...com

    Witam,
    Młodszy programista podejmie każda pracę zdalną lub przyjmie każde
    zlecenie w technologi .NET. Sposób wynagrodzenia, oraz forma umowy do
    uzgodnienia.
    Poszukuję pracy pilnię, CV wyślę zainteresowanym pracodawcom.
    Pozdrawiam
    Jakub Klekota
    j...@g...com

  • 2. Data: 2009-02-26 12:52:30
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    Użytkownik <j...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    >Witam,
    >Młodszy programista podejmie każda pracę zdalną lub przyjmie każde

    NTG
    Musisz być bardzo, ale to bardzo młodym programistą... :)))

    A w ogóle skąd się wzięły takie idiotyczne określenia?
    "młodszy", "starszy"..."dziad"?

    Rozumiem, że chciałbyś w ten sposób podkreślić, że masz niewielkie doświadczenie
    w tym fachu i potrzebujesz, aby przygarnął Cię "starszy" kumpel? :)))

    Tak czy owak głupie to.

    Jurek M.

  • 3. Data: 2009-02-26 13:23:13
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 26 Lut, 13:52, "Jurek M" <m...@1...pl> wrote:
> [...]
    > Musisz być bardzo, ale to bardzo młodym programistą... :)))
    >
    > A w ogóle skąd się wzięły takie idiotyczne określenia?

    Z zachodu. Tam maja software engineer i senior software engineer. Wiec
    u nas co poniektorzy robia starszego i mlodszego. Glupio to pozniej
    brzmi (mlodszy niz kto) ale co zrobic?

    > Rozumiem, że chciałbyś w ten sposób podkreślić, że masz niewielkie doświadczenie
    > w tym fachu i potrzebujesz, aby przygarnął Cię "starszy" kumpel? :)))
    >
    > Tak czy owak głupie to.

    Nie glupsze niz wyslanie tego postu na pl.praca.dyskuje ;)

  • 4. Data: 2009-02-26 14:03:13
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    >Z zachodu. Tam maja software engineer i senior software engineer. Wiec

    Nie wszystko, co przychodzi z zachodu, zwłaszcza z USA, należy ślepo zapożyczać.
    Inna kultura pracy, inny system edukacji...itp
    Tam high school to nie jest odpowiednik naszej szkoły wyższej. ;)

    >u nas co poniektorzy robia starszego i mlodszego. Glupio to pozniej
    >brzmi (mlodszy niz kto) ale co zrobic?

    "Starszy" to jeszcze ujdzie.
    Po prostu: programista i starszy programista.

    "Starszy" podkreśla wiedzę i doświadczenie w danym zawodzie. To mogę
    zaakceptować.

    "Młodszy" jakoś źle mi się kojarzy.
    Bo kiedy stwierdzić, że przekroczył tę granicę, która upoważnia do tego, żeby
    nazwać go "starszym"?

    Czy musi przejść rodzaj inicjacji, tak jak np. "koty" w wojsku? :)))

    Wyobraźcie sobie faceta po 40-stce obejmującego stanowisko "młodszego
    programisty" :)))
    Ale w tym wieku to ludzie mają raczej jakiś dorobek w tym zawodzie i pracy na
    stanowisku "młodszego..." już nie szukają, ale kto wie...

    Być może taki termin jest wygodny dla pracodawcy, który zamieszcza ogłoszenie.
    Poszukuje "młodszego", sugerując, że chodzi mu o TANIEGO, MAŁÓ WYMAGAJĄĆEGO
    klepacza kodu...bo nie napisze przecież wprost - "poszukujemy frajera do
    ciężkiej i nisko płatnej pracy" ;)

    Jurek M.

  • 5. Data: 2009-02-26 20:19:53
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Thu, 26 Feb 2009 15:03:13 +0100, Jurek M napisał(a):
> [...]
    >
    > "Młodszy" jakoś źle mi się kojarzy.
    > Bo kiedy stwierdzić, że przekroczył tę granicę, która upoważnia do tego, żeby

    Chrzanisz.
    Skoro "starszy" podkreśla wiedzę, to "młodszy" jej brak, czyli
    to, że programista jest początkujący.

    Wolę to niż "junior programista", bo i takie potworki się
    zdarzają.

    Waldek

  • 6. Data: 2009-02-27 07:19:56
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 26 Lut, 21:19, "Waldek M." <w...@l...localdomain> wrote:

    > Chrzanisz.
    > Skoro "starszy" podkreśla wiedzę, to "młodszy" jej brak, czyli
    > to, że programista jest początkujący.

    A ktos, kto ma stanowisko 'programista', bez starszy/mlodszy? Ma
    wiedze czy jej nie ma? :)
    Poza tym - po cholere takie produkowanie stanowisk. 'Szukam
    programisty o umiejetnosciach X, z doswiadczeniem Y' i tyle.

  • 7. Data: 2009-02-27 16:16:30
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]

    Zazwyczaj nie zatrudnia się ludzi bez wymaganych kwalifikacji. ;)

> [...]
    >Poza tym - po cholere takie produkowanie stanowisk. 'Szukam
    >programisty o umiejetnosciach X, z doswiadczeniem Y' i tyle.

    Ci, którzy rozpocznają pracę, mają niewielkie doświadczenie w zawodzie, to
    stażyści, praktykanci.

    "Młodzy" w jednej firmie może mieć umiejętności co najmniej tak dobre jak
    "starszy" w innej.

    Tak jak wyżej napisałem, tego typu podziały sugerują raczej granicę możliwości
    pracodawcy w stosunku do pracownika.

    "Nie stać mnie (lub nie potrzebuję) na specjalistę z doświadczeniem, więc szukam
    kogoś "młodszego" (w domyśle: za mniejsze pieniądze).
    Aby mu się w głowie nie przewracało, to odpowiednio go sklasyfikuję."

    Jurek M.

  • 8. Data: 2009-02-27 23:03:29
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    badzio napisal(a):

> [...]
    > Poza tym - po cholere takie produkowanie stanowisk. 'Szukam
    > programisty o umiejetnosciach X, z doswiadczeniem Y' i tyle.

    czepiacie się. W wojsku też masz tego typu stopnie. Nie wiem co w tym
    dziwnego.

    --
    pozdrawiam, Zbylut