PracaGrupypl.praca.dyskusje › Małe śledztwo...

  • 1. Data: 2003-09-20 16:58:23
    Temat: Małe śledztwo...
    Od: Rygel <r...@g...pl>

    Witam.

    Właśnie zauważyłem na p.p.o następujące ogłoszenie:

    > Chcialbym zlecic wykonanie sklepu internetowego w technologii
    > PHP + MySQL
    >
    > Wymagania co do modulu sklepu:
    > - dowolna ilosc zagniezdzonych kategorii
    > - wyszukiwarka produktow
    > - opis produktów + zdjecia (male i duze)
    > - koszyk
    [itd]

    Później oczywiście:

    > W ofercie powinno sie znalezc:
    > - wycena...
    [itd]

    No i obowiązkowe:

    > Odpowiem tylko na wybrane oferty.

    Adres email oczywiście na darmowym serwerze:

    > Jacek (n...@p...fm)

    Moje własne wśćibstwo kazało mi zajrzeć w nagłówki wiadomości,
    a tam:

    (to chyba IMHO jedyny pozytywny efekt zmiany moderatora - wcześniej
    tych danych nie było).

    Po adresie od razu widać że to Poznańska uczelnia. Dalej: w tej
    chwili pyxis.kti.ae.poznan.pl nie odpowiada (czyli komputer pewnie
    jest wyłączony), ale za to www.kti.ae.poznan.pl już jak najbardziej :)
    - Katedra Technologi Informatycznych. Nie trzeba długo grzebać po
    stronie aby znaleźć informacje o laboratoriach komputerowych. Z
    regulaminu wynika jasno że laboratoria te: są dostępne tylko dla studentów
    i każdy student ma swoje konto - czyli wejście tam "z ulicy" jest utrudnione.

    I oczywiście teraz nasuwa się pytanie czy Pan Jacek wypuścił na
    grupe lipne ogłoszenie aby zorientować się w aktualnych stawkach
    (czyli przeprowadza badania marketingowe/dopuszcza sie oszustwa w
    zależności od tego z której strony się patrzy) czy też
    jawnie złamał regulamin korzystania z laboratorium:

    <cite>
    7. Konta użytkowników mogą być wykorzystywane jedynie w celach związanych
    z procesem kształcenia (w tym również do korzystania z poczty
    elektronicznej i dostępu do Internetu).
    8. Konta użytkowników nie mogą być wykorzystywane do przekazywania treści
    uznanych za wulgarne, obsceniczne lub obraźliwe oraz do prowadzenia
    działalności gospodarczej (reklamy, ogłoszenia itp.)
    </cite>

    ... ja w każdym razie głosuję na pierwszą możliwość.
    Dadkowego smaczku dodaje też fakt że zakładając iż Jacek jest prawdziwym
    imieniem tego Pana, da się korzystając z informacji zawartych na w/w
    stronie zawęzić grono "zleceniodawców" do około 4 osób :).
    To chyba na tyle jeżeli chodzi o anonimowość w internecie :).

    Rygel

    ps: mam nadzieję że p. Jacek dostanie wyłącznie oferty utrzymane w stylu
    "Łzy tej kobiety..." i zajmie się czymś innym skoro nie potrafi
    wycenić swojej pracy.

  • 2. Data: 2003-09-21 08:18:02
    Temat: Re: Małe śledztwo...
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Rygel <r...@g...pl> wrote:

    > (to chyba IMHO jedyny pozytywny efekt zmiany moderatora - wcześniej
    > tych danych nie było).

    A mogę zapytać o negatywne?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2003-09-21 14:19:33
    Od: Rygel <r...@g...pl>

    On Sun, 21 Sep 2003 08:18:02 +0000, Przemysław Maciuszko wrote:

    > A mogę zapytać o negatywne?

    Technicznie żadnych, tylko mi bardziej odpowiadało (tylko zaznaczam
    że to są moje osobiste preferencje, a nie czepialstwo) jak oferty
    pojawiały się "hurtowo" wieczorem.

    Rygel

  • 4. Data: 2003-09-21 14:37:52
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Rygel <r...@g...pl> wrote:

    > Technicznie żadnych, tylko mi bardziej odpowiadało (tylko zaznaczam
    > że to są moje osobiste preferencje, a nie czepialstwo) jak oferty
    > pojawiały się "hurtowo" wieczorem.

    A teraz pojawiają się kilka razy dziennie. To gorzej? No cóż. Wszystkim nie
    dogodzisz :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2003-09-21 14:55:51
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:
    > A teraz pojawiają się kilka razy dziennie. To gorzej? No cóż.
    > Wszystkim nie dogodzisz :)

    No to chyba wystarczy raz dziennie, wieczortem tam zagladac i na to samo mu
    wyjdzie? ;)

  • 6. Data: 2003-09-21 15:09:25
    Od: "tj" <5...@n...wp.pl>

    napisał w wiadomości news:bkke6e$5tl$1@news.onet.pl...

    > No to chyba wystarczy raz dziennie, wieczortem tam zagladac i na to samo
    mu
    > wyjdzie? ;)
    No, ale to juz nie jest takie proste! Jak tu sie powstrzymac sie od
    sprawdzenia? Nalezaloby miec slaba, silna wole ;>

  • 7. Data: 2003-09-22 00:31:07
    Od: "Chudy" <n...@h...pl>

    popatrzmy na to inaczej, jesli wyniki sledztwa sa zgodne z prawda to znaczy
    ze mamy do czynienia z bardziej kumatym studentem, zamiast mniej kumatym
    studentem co wysyla posty w stylu 'ile moge wziac i czy to sie w ogole
    oplaca'

    Marek

  • 8. Data: 2003-09-22 18:43:21
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Rygel <r...@g...pl> wrote:
    > (to chyba IMHO jedyny pozytywny efekt zmiany moderatora - wcześniej
    > tych danych nie było).

    Były.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10430 dzień życia, sprawność

  • 9. Data: 2003-09-23 01:03:16
    Od: "sajrus" <s...@z...pl>

    jesli Cię to bardzo denerwuje, wyślij maila do kti - kiedy kilka lat byłem
    studentem akademii ekonomicznej, studentów przyłapanych na oglądaniu
    pornografii spotkały surowe konsekwencje

    to katedra, która bardzo odstawała "na plus" na tle uczelni, nie posądzałbym
    jej pracowników o takie zachowania

  • 10. Data: 2003-09-23 11:27:22
    Od: wojtek <t...@w...myrealbox.com>

    tak samo jak ten student ? http://www1.gazeta.pl/krakow/1,37650,1676896.html