PracaGrupypl.praca.dyskusjeMała sonda › Re: Mała sonda
    From: "Marek" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mała sonda
    Date: Mon, 12 Jan 2004 15:08:12 +0100

    Użytkownik "BUF" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:btp1kp$7pf$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jak sądzicie do jakiej grupy osób (przyszłych pracowników) mam
    > przygotować ogłoszenie o pracę ?
    > Zakładam, że powinny być to osoby mające tzw. "szerokie kontakty" a nie
    > tylko zwykli handlowcy. Temat jest na tyle ciekawy, że nie można go
    > "spalić" zatrudniając nieodpowiednie osoby.
    > Czekam na sugestie i pomoc w sformułowaniu ciekawego ogłoszenia. Będę
    > nie tylko wdzięczny. Myslę, że udział w sondzie będzie z korzyścią dla
    > obydwu stron ponieważ oferta pracy ukaże sie niebawem w grupie praca
    > oferowana.

    Z tymi kontaktami to też nie jest, jak na mój gust, takie oczywiste. Zależy
    Ci chyba na tym, żeby kontrahenci dysponowali majątkiem stanowiącym
    faktyczne zabezpieczenie, a nie dostawali kasę z racji swojej znajomości z
    doradcą?
    Wydaje mi się, że podstawowymi cechami takiego konsultanta powinna być
    uczciwość (rzadko ostatnio spotykany towar), rzetelność, asertywność (to
    oczywiste) i prawdziwy (a nie papierowy) dynamizm w działaniu. Ostatecznie -
    decyzja kredytowa będzie musiała zostać podjęta BŁYSKAWICZNIE, a to wymaga
    od decydenta zdecydowania i wiary w siebie. Dlatego z założenia poniekąd
    odrzuciłbym wszystkich kandydatów w wieku lat dwudziestu paru. Żeby szybko i
    trafnie ocenić Klienta - trzeba wykazać się, jak mawiał Zagłoba, życiową
    eksperiencją. A ta przychodzi z czasem. Poszukaj chętnych wśród ludzi,
    którzy sporo przeżyli; którym życie dokopało. Taki ktoś z łatwością oceni
    czy pożyczkobiorca jest kimś rzeczywiście potrzebującym czy raczej zwykłym
    naciągaczem planującym z definicji opóźnienia w spłatach.

    Sam nie wiem czy napisałem na temat :-))

    Pzdr.
    M.