PracaGrupypl.praca.dyskusjeMajac inz jest sens robic mgr ? › Re: Majac inz jest sens robic mgr ?
  • Data: 2005-07-31 09:05:08
    Temat: Re: Majac inz jest sens robic mgr ?
    Od: Michał <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Parasol napisał(a):

    > Chodzi o to ze przez 4 lata uczono nas matematyki, fizyki, elektroniki,
    > drutow a na czwartym roku zrobili projekt z PHPa. Po drodze jakies smieszne
    > bazy danych, pascal i c++. Politechnika Rzeszowska - ODRADZAM !!!!!!!!!

    Ja studiowałem fizykę i miałem takiego skakania po różnych dziedzinach
    10 razy więcej. Szkoda trochę, bo uważam że to czas zmarnowany.

    Akurat bazy danych to według mnie przydatna wiedza, nawet jeśli w
    połączeniu z object pascalem, na którego wiele osób strasznie klnie i go
    poniewiera jako język niegodny :-).
    Baz danych uczę się teraz sam i wiem, że dałoby mi bardzo dużo gdyby na
    studiach ktoś, w nawet bardzo dziadowski sposób, poprowadził zajęcia na
    ten temat. A nauaczyć porządnie i tak trzeba się samemu.

    Pozdrawiam
    Michał