PracaGrupypl.praca.dyskusjeMajac inz jest sens robic mgr ? › Re: Majac inz jest sens robic mgr ?
  • Data: 2005-07-30 19:27:53
    Temat: Re: Majac inz jest sens robic mgr ?
    Od: "Parasol" <p...@p...wycinasz.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Heyka
    > Zastanawiam sie, czy jest sens robic uzupelniajace zeby miec mgr. Mam
    > prace
    > i w tym roku bede bronil inz. A mgr. moglbym zrobic jakos zaocznie , ale
    > zastanawiam sie czy ma to jakis sens ? Czy inz. jest tak samo respektowany
    > na zachodnim rynku pracy ? ( chodzi o wyzsze wyksztalcenie ). Bo w polsce
    > same studia raczej i tak na nikim wrazenia nie zrobia ( chyba nigdzie nie
    > zrobia ? ), dlatego zastanawiam sie nad sensem kontynuowania dalszych
    > stopni
    > naukowych. Jakie jest wasze zdanie ?

    Ja tez mam ten dylemat. We wrzesniu bronie inzyniera. Gdybym po inzynierze
    mozna bylo robic od razu doktora (tak jak to jest w niektorych krajach) to
    nie zastanawialbym sie 5 minut. Ale po 4,5 roku meki meczyc sie jeszcze 4
    semestry zeby mi dzieci na osiedlu wolaly Panie magazynierze ??

    Fakt faktem... dla pracodawcow to roznica... mgr czy inz. Ja jednak mam juz
    dosc. Lepiej zainwestowac kase w certyfikat angielskiego i jakies madre
    szkolenia bo moj beznadziejny pracodawca sam we mnie nie zainwestuje. Kij ci
    w oko szefunciu jak to czytasz !

    Pozdrowka i dobrze to przemysl

    Tomek

    P.S. Jestem po uczelni panstwowej technicznej (informatyka). Meczylem sie
    tak samo jak ci z dziennych moze nawet wiecej dojezdzajac po 70 km co
    niedziele. Jestem rownie dobrym matematyko fizykiem.