PracaGrupypl.praca.dyskusjeMPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków › Re: MPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków
    From: "Strange" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: MPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków
    Date: Wed, 26 Jul 2006 18:29:05 +0200

    Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ea7kkb$6ht$1@julia.coi.pw.edu.pl...

    > Czuc od Ciebie jakis kompleks na kilometr. Pewnie nie studiujesz, a jesli
    > juz to we wspomnianej "WSO". Jesli mowimy o powaznych informatykach
    > takich ktorzy pisza np. aplikacje dla bankow to solidne podstawy (czytaj
    > studia wyzsze) + xx doswiadczenia zawodowego to podstawa.
    Cześć,

    Śmiem twierdzić, że jesteś w błędzie.
    Z autopsji wiem, że nawet takie systemy piszą studenci
    od 3 roku informatyki wzwyż.Pomijam tu oczywiście kwestię
    nadzoru, sprawdzania poprawności kodu itd.Do samego
    klepania zatrudnia się właśnie studentów, którzy dostają
    zadanie napisania "odtąd dotąd", żeby działało.
    Później ktoś "mądrzejszy" ewentualnie poprawia, żeby działało
    naprawdę.
    Taka trochę dziwna polityka, ale praktykowana przynajmniej
    w dwóch dużych firmach programistycznych ;)

    Pozdrawiam,
    S.

    PS Witam grupę :)