PracaGrupypl.praca.dyskusjeMLM - powiadomienie o popełnieniu przestępstwa, żadanie odszkodowania › Re: MLM - powiadomienie o popełnieniu przestępstwa, żadanie odszkodowania
    From: Piotr <s...@r...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: MLM - powiadomienie o popełnieniu przestępstwa, żadanie odszkodowania
    Date: Fri, 25 Nov 2005 16:42:03 +0100

    Jackare napisał(a):
    > Dostałem (już nie pierwszy raz zresztą0 na mojego maila zaproszenie do MLM-
    > sciema z raportami.
    > Jako że ta forma to piramida finansowa ktora jest w Polsce nielegalna (vide:
    > Bluesky), uważam że zproszenie do nielefalnej działalności to nakłanianie do
    > przestępstwa.
    > Co sądzicie o zamiarze poinofrmowania o tym prokuratury i żadaniu
    > odszkodowania finansowego?

    Prokuraturę powinieneś powiadomić, natomiast co do odszkodowania to
    praktycznie nie masz szans. Musiałbyś udowodnić jakie szkody poniosłeś a
    to w tym przypadku byłoby niezwykle trudne. Zwróć też uwagę że proces o
    odszkodowanie toczyłby się z powództwa cywilnego więc sporo by Cię to
    kosztowało, zwłaszcza że tak jak wcześniej pisałem prawdopodobieństwo
    wygranej jest znikome.

    pozdrawiam
    Piotr