PracaGrupypl.praca.dyskusjeMARNUJECIE SZANSE KOCHANI PRACODAWCY!! › Re: MARNUJECIE SZANSE KOCHANI PRACODAWCY!!
    From: ".:Backtrim:." <b...@l...nl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: MARNUJECIE SZANSE KOCHANI PRACODAWCY!!
    Date: Sun, 18 Jul 2004 11:06:13 +0200

    Dnia 18 Jul 2004 10:53:58 +0200, d...@w...pl napisał(a):

    > Witam
    (ciach)
    > narodowym i chyle czola przed tym facetem! Kimkolwiek jestes gratuluje!!!!

    Ale ortografii i tak nie zna.
    Powiem szczerze, że nie mogę pojąc jak ktoś tak teoretycznie wykształcony
    nie może tak długo znaleźć pracy. Moja żona jest nie mniej wykształcona,
    ale by dostać pracę pomyślała i nie pisała na każdym podaniu o pracę jakie
    to i ile fakultetów pokończyła. Trzeba trochę pomyśleć by dostać pracę w
    Polsce.
    Cenisz się bardzo? Skończyłeś zagraniczne szkoły? Jesteś the best? Nie
    szukaj tu pracy?
    No chyba, że rzeczywiście Twoje wykształcenie jest typowo papierkowe. W
    takim przypadku to żal mi Cię.

    Powodzenia życzę.

    marcinek