PracaGrupypl.praca.dyskusjeLojalki - trzeba podpisać? › Re: Lojalki - trzeba podpisać?
    From: Herbi <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Lojalki - trzeba podpisać?
    Date: Thu, 7 Dec 2006 11:51:43 +0100

    Dnia 6 gru o godzinie 22:57, na pl.praca.dyskusje, Sylwia napisał(a):

    > Jakub kilka postów wyżej oburzał się, że nie może być tak, że pracownik nic
    > nie dostaje, a zostaje bez pracy,

    I Jakub miał rację.

    > ale zdarza się i tak.

    "A u was biją murzynów"? MSPANC
    Wybacz, ale takie teksty doprowadzają mnie do szewskiej pasji.
    "Zdarza się", "tak bywa" ....

    Jeżeli tak się zdarzyło to tylko za przyzwoleniem konkretnych osób i jest
    to złamanie prawa.
    Kilka tygodni temu o mało nie dostałem wylewu jak mi szwagierka "wciskała"
    że jakiegoś gościa PUP skierował "do pracy" do firmy, a jej szef rzekł do
    tego gościa że "przyjmie go na miesięczny okres próbny bez wynagrodzenia"!!
    No kurna wtedy się we mnie zagotowało. Tłumaczę szwagierce,że skoro się
    takie coś dzieje (to tak samo jak nie wolno kraść, a jednak kradzieże się
    zdarzają) to należy to najpierw zgłosić w PUP że taka firma chce stosować
    takie praktyki, a potem zainteresować pozostałe instytucje o takim
    mechanizmie. A szwagierka mi dalej "wciska" że "ludzie tak robią z umowami
    próbnymi" i że znajdują się tacy co tyrają za darmo ....

    No ręce mi opadły ......

    Ci którzy tak pracują - powinno się ich ukarać ..... albo jeszcze lepiej
    opodatkować !!!
    "Mógł osiągnąć dochód", "świadczenie usługi" ;)

    --
    Herbi
    07-12-2006 11:51:40