PracaGrupypl.praca.dyskusje › List motywacyjny.

  • 11. Data: 2004-10-09 21:28:55
    Temat: Re: List motywacyjny.
    Od: "Immona" <n...@n...pl>

    "Igor Adamiak" <i...@u...egate.pl> wrote in message
    news:ck6ph3$2fr$1@news.onet.pl...
    > Etam, bzdura.
    > Robi się selekcję na podstwie wybranych kryteriów z CV.
    > List motywacyjny to jest mało istotna wazelina - można tam napisać
    wszystko.
    > Zresztą jestem umysłem ścisłym i nie lubie takiej papki.
    > Ja wierzę w prawa statystyki: czym wiecej ofert tym większa szansa :)

    Skoro wysylasz kilkadziesiat dziennie, to znaczy, ze jestes w trakcie
    szukania.
    Jak dlugo?

    I.

  • 12. Data: 2004-10-09 21:36:40
    Od: "livia" <s...@p...pl>

    > Mylicie się z tym listem. Przeględanie setki identycznych CV jest w gruńcie
    rzeczy nudne. A ciekawy list, gdzie czuje się, że człowiek jest pełny chęci do
    pracy to perełka. Na taką czekają wszyscy kadrowcy.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 13. Data: 2004-10-10 21:26:43
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 8 Oct 2004 13:32:45 +0200, "Immona"
    <c...@p...pl> wrote:

    >Ojej. A skad Ty masz te kilkadziesiat ofert dziennie???? Musisz miec jakis
    >bardzo poszukiwany zawod.
    Tez jestem w szoku. Ja znalazlem przez 3 tygodnie kilkanascie ofert
    godnych uwagi, zgodnych z moim wyksztalceniem, doswiadczeniem,
    zainteresowaniem.

    >przed wyrzucaniem do smieci grubych i oprawionych rzeczy czlowiek biurowy ma
    >wrodzony opor :)
    hmmm to dosc cenna uwaga, nigdy nad tym sie nie zastanawialem :)
    pozwole sobie zapamietac i wykorzystac przy nastepnej potrzebie.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 14. Data: 2004-10-11 08:45:37
    Od: "Igor Adamiak" <i...@u...egate.pl>

    Użytkownik "Immona" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wszystko.
    > >

    > Skoro wysylasz kilkadziesiat dziennie, to znaczy, ze jestes w trakcie

    Szukam równo tydzień, jestem umówiony na 2 rozmowy już.
    Poprzednią prace znalazłem przez 8 dni. ;)

    IA

  • 15. Data: 2004-10-11 10:12:03
    Od: "Immona" <c...@p...pl>

    Użytkownik "Igor Adamiak" <i...@u...egate.pl> napisał w wiadomości

    > Szukam równo tydzień, jestem umówiony na 2 rozmowy już.
    > Poprzednią prace znalazłem przez 8 dni. ;)

    Gratuluje :) Ale nadal uwazam, ze z tych kilkudziesieciu wystarczyloby
    wyslac kilkanascie dobrze wybranych osiagajac ten sam efekt - reszta to
    nabijanie statystyk :)

    I.