PracaGrupypl.praca.dyskusjeList motywacyjny › Re: List motywacyjny
    From: "jcm" <j...@1...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: List motywacyjny
    Date: Mon, 10 May 2010 11:59:11 +0200

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:hs8a3f$tan$2@news.task.gda.pl...
    > A nie można, zamiast LM, ograniczyc się do zwykłego "Witam"?
    > Nie byłoby tak prosciej?

    Nie byłoby.

    Przykład z innej dziedziny życia, posługując się analogią:

    Mam zamiar kupić przedmiot na Allegro, przeglądam oferty różnych sprzedawców.
    Kryterium cenowe jest ważne, ale nie tylko to, zwłaszcza w przypadku zakupu
    droższych artykułów.
    Przeglądam komentarze (referencje), historię transakcji i inne aukcje sprzedawcy
    (cv), rubryka "o mnie" oraz opisy samej licytacji (LM).

    Jeśli sprzedawca ma zbyt wiele negatywnych komentarzy, wypowiada się w sposób
    niekulturalny, popełnia rażące błędy ortograficzne ("tranZakcja",
    "orginalny"...), mam prawo przypuszczać, że gościu jest niepoważny i nic u niego
    nie kupię, choćby za przysłowiową złotówkę. Omijam takie oferty z daleka.

    Tak samo pracodawca, po przeczytaniu kilku zdań wypociń LM i CV ma prawo do
    wstępnej oceny kandydata.

    j.