PracaGrupypl.praca.dyskusjeList motywacyjny › Re: List motywacyjny
  • Data: 2010-05-11 22:15:00
    Temat: Re: List motywacyjny
    Od: luki789 <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-11 23:45, Jackare pisze:
    > Użytkownik "WOJSAL" <w...@n...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Tu kolejne moje:
    > http://groups.google.pl/group/pl.praca.oferowana/bro
    wse_thread/thread/8020ce746e8060cd/a677fce1e4e78a05?
    hl=pl&lnk=gst&q=Unicard#a677fce1e4e78a05

    > Też pamiętam że rekrutacja się fajnie potoczyła i zatrudnieni zaostali
    > ludzie pracujący do dziś...
    >
    > Tu kolejne:
    > http://groups.google.pl/group/pl.praca.oferowana/bro
    wse_thread/thread/6946ee73f3dba3a/f061aadf919447ea?h
    l=pl&lnk=gst&q=Unicard#f061aadf919447ea

    > Z tej rekrutacji trafiła się "perełka" - dziewczyna która chiała zmienić
    > tryb pracy by miec więcej czasu dla dziecka a potem dokonała w firmie
    > zmian ciągnąc jeden duży temat
    >
    > następne:
    > http://groups.google.pl/group/pl.praca.oferowana/bro
    wse_thread/thread/9a15f72041628806/b1dc47b6e29d8354?
    hl=pl&lnk=gst&q=Unicard#b1dc47b6e29d8354

> [...]
    > pracują do dzisiaj
    >
    > Z mojej skromnej wiedzy i doświadczenia istotne jest przedstawienie
    > potencjalnemu kandydatowi do pracy pewnej wizji tego co robi firma, co
    > on będzie w niej robić i jakie ma w związku z tym prespektywy. To budzi
    > w człowieku chęć do dokonania zmiany. Wylistowanie wymagań i obowiązków
    > jest nudne, nie mówi nic o firmie, nie potrafi skusić czymś innym niż
    > sam fakt oferowania pracy, nie prowadzi do powstania w umyśle kandydata
    > pozytywnej wizji związku jego samego z czymś atrakcyjnym co oferuje nowy

    Rewelacyjnie napisane oferty pracy. Aż chce się tam pracować! (albo
    przynajmniej spróbować)
    Czuć tu normalny, ludzki czynnik, a nie sito przez które się odsiewa nie
    pasujących kandydatów.
    W sumie to pierwszy raz spotykam się z tak rozbudowanym, fajnym opisem
    prac(y). Dobrze to świadczy o zamieszczającym/poszukującym. Chyba tylko
    w niemieckich ogłoszeniach o prace spotykałem się z brakiem
    wypunktowania na rzecz rozbudowanych zdań, które mówią trochę więcej o
    firmie i jej klasie.
    Nice.