PracaGrupypl.praca.dyskusjeList motywacyjny › Re: List motywacyjny
  • Data: 2010-05-09 12:34:16
    Temat: Re: List motywacyjny
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:4be692e0$0$19171$65785112@news.neostrada.pl WOJSAL
    <w...@n...pl> pisze:

    > 1. Po co pisac list motywacyjny do firmy, ktora
    > nie ma czasu czytac CV n-stronicowego (n > 1)?
    Odpowiedzią jest stare przysłowie - nadzieja jest matką głupich.

    > 2. Jak ma wygladac LM czlowieka ktory jest bezrobotny,
    > i szuka pracy dlatego, bo trzeba z czegos zyc.
    > A do tego firma, ktora szuka pracownikow, jest mu
    > kompletnie nieznana.
    Właśnie tak ma wyglądać.
    Nie mając z czego żyć żebrze o zatrudnienie, zgodzi się na bardzo wiele.

    > 3. Co wnosi list motywacyjny w procesie rekrutacji?
    Istnieje taka możliwość.
    Możliwość podróży przez tunel czasoprzestrzenny też istnieje.

    > Mamy np. 10-iu kandydatów. Czy list motywacyjny
    > bedzie jednym z istotnych kryteriow wyboru pracownika?
    Dla pracownika lepiej żeby nie.

    PS. User o nicku "mi" odpowiedział w sposób rewelacyjny.
    Szacun, a u mnie to niemało znaczy.

    --
    Jotte