PracaGrupypl.praca.dyskusjeList motywacyjny › Re: List motywacyjny
  • Data: 2010-05-10 06:29:44
    Temat: Re: List motywacyjny
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:4be692e0$0$19171$65785112@news.neostrada.pl...
    >W swietle dyskusji o CV, o tym że firmy proszace o CV
    > nie maja czasu potem czytac tychze CV, nasuwa mi sie
    > pytanie o sens listu motywacyjnego.
    > I tak:
    > 1. Po co pisac list motywacyjny do firmy, ktora
    > nie ma czasu czytac CV n-stronicowego (n > 1)?
    > 2. Jak ma wygladac LM czlowieka ktory jest bezrobotny,
    > i szuka pracy dlatego, bo trzeba z czegos zyc.
    > A do tego firma, ktora szuka pracownikow, jest mu
    > kompletnie nieznana.
    > 3. Co wnosi list motywacyjny w procesie rekrutacji?
    > Mamy np. 10-iu kandydatów. Czy list motywacyjny
> [...]
    Ja już od dawna ich nie piszę. Męczy mnie przerabianie jakichś kretyńskich
    wzorów LM z internetu, a szczerość nie jest w tym kraju specjalnie ceniona.
    Jak bym stał z drugiej strony to rekrutując np mechanika samochodowego, czy
    osobę do wypisywania faktur oczekiwałbym czegoś w stylu, że aplikuję do pana
    firmy, bo znajduje się w dzielnicy mojego zamieszkania, nie na drugim końcu
    miasta i szłyszałem od znalomego, że zarobię więcej niż w obecnym miejscu
    zatrudnienia. Własnymi słowami i bez ściemy przynajmniej, ale wielu
    pracodawców, czy właścicieli firm jeszcze nie dorosło do takiej formy.