PracaGrupypl.praca.dyskusjeLis intencyjny a niewywiązanie się z umowy o podjęciu pracy › Re: Lis intencyjny a niewywiązanie się z umowy o podjęciu pracy
    From: jQ <j...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Lis intencyjny a niewywiązanie się z umowy o podjęciu pracy
    Date: Sat, 28 Feb 2009 10:50:17 +0100

    Dnia sobota, 28 lutego 2009 09:24, człowiek imieniem Mirek <m...@w...pl>
    zamieścił wiadomość <goascd$dpe$1@achot.icm.edu.pl> o treści:

    > Problem dotyczy sytuacji, kiedy lepsza połowa podpisała list intencyjny,
    > jednak w międzyczasie okazało się, że nowa firma ma poważne problemy
    > finansowe (opcje, hehe). Zgodnie z listem, oferta pracodawcy ważna jest do
    > 1. kwietnia b.r.
    To ja się dołączę. Sytuacja jest odwrotna: kolega dostał ofertę pracy w
    firmie, która planowała wejść w nową działalność, przez co szukała
    pracowników. Kolega złożył wypowiedzenie w obecnej firmie, podpisał list
    intencyjny w nowej, że z początkiem marca go zatrudnią. Tymczasem kilka dni
    temu firma publicznie ogłosiła, że w nową działalność nie wchodzi ze
    względu na kryzys finansowy. Co w tej sytuacji? Formalnie umowy podpisanej
    nie ma, więc ciężko mówić o grupowym zwolnieniu, ale list intencyjny jest i
    kolega zostaje na lodzie. No chyba, że dogada się z poprzednim pracodawcą,
    ale to już inna bajka