PracaGrupypl.praca.dyskusje › Lipa na imprezach integracyjnych

  • 11. Data: 2007-01-22 10:12:44
    Temat: Re: Lipa na imprezach integracyjnych
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    forest wrote:

    > jeżeli masz rzeczywiście fajną ekipę w pracy - na początku będą udawać,
    > że nic nie zaszło i bardzo szybko o tym zapomną, w końcu nie zrobiłaś nic
    > złego - np nie porzygałaś się szefowi na garnitur;
    >
    > jeżeli masz w pracy szuje i kanalie - twoja wpadka szybko zostanie
    > wykorzystana
    > przeciwko tobie, ktoś wyjątkowo nie życzliwi dzięki tobie awansuje;
    >
    > skąd jesteś - ja też nie mam dziewczyny, a lat mam 27 ....

    stara dupa już jesteś, ja mam 27 i żonaty do tego do dzieciaków się
    przymierzam....

  • 12. Data: 2007-01-22 20:40:25
    Od: Cezary Morga <c...@N...pl>

    Herakles wrote:

    > stara dupa już jesteś, ja mam 27 i żonaty do tego do dzieciaków się
    > przymierzam....

    A o czym niby ma swiadczyc, ze masz juz zone? Ty tez jestes stara dupa bo
    masz 27 lat, bez wzgledu na twoj stan cywilny.

    --
    Cezary Morga

  • 13. Data: 2007-01-23 11:46:42
    Od: "blondi" <m...@g...com>

    Stanislaw Chmielarz napisał(a):

    > Co za czasy? Co za obyczaje? :-)))
    > Rusz dupe ze stolka i wyjdz pomiedzy ludzi, na pewno kogos
    > spotkasz jakas pokrewna dusze ...

    Tylko po co? Ja moja pokrewna dusze spotkalam wlasnie w sieci :)

    Blondi

  • 14. Data: 2007-01-23 11:57:06
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Stanislaw Chmielarz [Sun, 21 Jan 2007 13:37:42 +0100]:

    > Co za czasy? Co za obyczaje? :-)))

    Szybkie i wygodne ;-)))

    > Rusz dupe ze stolka i wyjdz pomiedzy ludzi, na pewno kogos
    > spotkasz jakas pokrewna dusze ...

    A tutaj to w zasadzie gdzie jesteśmy, w ZOO? ;-) Bo ja mam
    wrażenie, że naokoło jednak mam właśnie ludzi...?

    Kira

    --
    /(o\ ~ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * WindowsWC * GoogleKaida * Apple w PL *

  • 15. Data: 2007-01-23 13:55:20
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Kira wrote:

    > Re to: Stanislaw Chmielarz [Sun, 21 Jan 2007 13:37:42 +0100]:

    > Szybkie i wygodne ;-)))

    > A tutaj to w zasadzie gdzie jesteśmy, w ZOO? ;-) Bo ja mam
    > wrażenie, że naokoło jednak mam właśnie ludzi...?

    Wlasnie, "masz wrazenie" jednak kontakt osobisty to cos innego niz
    klepany w klawiature :-)))

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.

  • 16. Data: 2007-01-23 13:56:17
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    blondi wrote:

    > Tylko po co? Ja moja pokrewna dusze spotkalam wlasnie w sieci :)

    Patologia :-))) filmy juz o tym kreca :-)))

  • 17. Data: 2007-01-23 14:04:34
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Wlasnie, "masz wrazenie" jednak kontakt osobisty to cos innego niz
    > klepany w klawiature :-)))

    no tak ale kontakt wirtualny jest znacznie łatwiejszy jako pierwszy kontak.
    Nie istnieją bariery nieśmiałości, presja czasu, otoczenia, wyglądu w danej
    chwili. Po zadzierzgnięciu peirwszego kontaktu on-line następny kontakt "na
    optyznej" jest łatwiejszy. Na pewno jest wiele przypadków gdzie bez
    uprzedniego kontaktu wirtualnego, nigdy nie doszłoby do następnego -
    rzeczywistego.
    --
    Jackare

  • 18. Data: 2007-01-23 14:05:50
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Stanislaw Chmielarz [Tue, 23 Jan 2007 14:55:20 +0100]:

    > Wlasnie, "masz wrazenie" jednak kontakt osobisty to cos
    > innego niz klepany w klawiature :-)))

    Bo co, bo widzę rozmówcę...? W takim razie czy kontakt
    telefoniczny jest osobisty czy już nie jest? A jak sobie
    gadam przez okno z sąsiadką, to kontakt osobisty czy już
    nie osobisty? Jak idę odwiedzić znajomą w szpitalu i nie
    mogę do niej wejść tylko przez szybę rozmawiamy, to jest
    kontakt osobisty - czy nie jest?

    Gdzie jest ta granica?

    Kira

  • 19. Data: 2007-01-23 14:59:49
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Kira wrote:

> [...]
    > nie osobisty? Jak idę odwiedzić znajomą w szpitalu i nie
    > mogę do niej wejść tylko przez szybę rozmawiamy, to jest

    Nie ma granicy sa stopnie :-)) Pelny kontakt osobisty zachodzi
    wszystkimi zmyslami. Jak myslisz po co malolaty siedzace na IRC'u
    czy innych czatach :-)) przesyaja sobie zdjecia po DC?
    I pewnie stwierdzenie "milosc od pierwszego wejzenia" jest Ci
    znane wiec kontakt wzrokowy ma duze znaczenie.
    A i o feromonach tez pewnie slyszalas ...

  • 20. Data: 2007-01-24 04:01:17
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Stanislaw Chmielarz wrote:

    > Nie ma granicy sa stopnie :-)) Pelny kontakt osobisty zachodzi
    > wszystkimi zmyslami. Jak myslisz po co malolaty siedzace na IRC'u
    > czy innych czatach :-)) przesyaja sobie zdjecia po DC?

    Znam sporo par, ktore sie skojarzyly na Necie i zyja szczesliwie -
    wliczajac w to wlasna. Ich wspolna cecha bylo to, ze nie lazili w
    miejsca sluzace dobieraniu sie w pary, tylko w miejsca sluzace dyskusji
    o tym, co ich interesuje, a poznanie interesujacych osob bylo swego
    rodzaju skutkiem ubocznym.

    Na krotka fascynacje chcesz kogos, kto jest atrakcyjny powierzchownie,
    ale do spedzenia reszty zycia trzeba szukac po prostu kogos, z kim sie
    nam dobrze rozmawia, z kim ma sie podobne poczucie humoru, podobne
    wartosci itd. Net pozwala czesto o wiele trafniej to ocenic niz real
    wlasnie dlatego, ze filtruje rozne "efekty aureoli" (przypisywanie komus
    cech na podstawie innych, nie zwiazanych cech, np. podswiadome
    przypisywanie osobom ladnym pozytywnych cech charakteru).

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533