PracaGrupypl.praca.dyskusje › Java czy warto bez doświadczenia?

  • 1. Data: 2007-01-18 21:34:24
    Temat: Java czy warto bez doświadczenia?
    Od: "vitay" <v...@h...com>

    Witam

    Obecnie pracuje jako programista PHP od kilku miesięcy ale moje portfolio
    raczej jest marne,
    bo nie zajmuje się robieniem jakiś wizytówek firm tylko pisaniem skryptów
    pod CMS i próbowałem
    teraz zmienić prace i znaleść gdzie indziej ale szanse mam zerowe bo byłem
    już na kilku rozmowach
    (CV wysłąłem chyba do 20 firm) i kończyło się to tym, że po wyjściu z firmy
    nikt do mnie już nie
    oddzwonił. Chyba już nie ma w okolicy więcej firm.

    Tak więc jak przestawić się teraz np. na Jave servlety bo nie mam w tym
    doświadczenia wogóle
    i czy jaka kolwiek firma będzie zainteresowana zatrudnieniem kogoś bez
    doświadczenia oficjalnego
    czy wystarczy jak przez rok poprogramuje w domu i wtedy spróbować uderzyć
    gdzieś do jakiejś firmy?

  • 2. Data: 2007-01-18 23:46:47
    Temat: Re: Java czy warto bez doświadczenia?
    Od: "LudziePracy.pl" <s...@o...pl>

    Do 20 firm?
    Łącznie czy dziennie?
    Jeśli ta pierwsza opcja to się nie dziwię, że nie znalazłeś pracy...

    Pzdr.
    SebJak
    ----
    Znajdź w końcu dobrą pracę!
    www.ludziepracy.pl
    ====================

  • 3. Data: 2007-01-19 05:09:20
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    LudziePracy.pl wrote:

    > Do 20 firm?
    > Łącznie czy dziennie?
    > Jeśli ta pierwsza opcja to się nie dziwię, że nie znalazłeś pracy...

    Czemu? Postawienie na jakosc i staranny wybor, a nie na ilosc to czesto
    lepsza strategia niz wysylanie wszedzie w ciemno.
    Do tego nie wierze, ze da sie wyslac w jeden dzien 20
    zindywidualizowanych CV+LM, poprzedzonych wyszukaniem informacji o firmie.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

  • 4. Data: 2007-01-19 05:16:45
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    vitay wrote:

> [...]
    > oddzwonił. Chyba już nie ma w okolicy więcej firm.
    >
    > Tak więc jak przestawić się teraz np. na Jave servlety bo nie mam w tym

    Jesli w Twojej okolicy jest tylko 20 firm, to problem moze byc z
    niewlasciwym miejscem zamieszkania, a nie z kwalifikacjami.

    I.

  • 5. Data: 2007-01-19 06:09:41
    Od: Pawel <p...@w...pl>

    vitay napisał(a):
> [...]
    > doświadczenia oficjalnego
    > czy wystarczy jak przez rok poprogramuje w domu i wtedy spróbować uderzyć

    Java jest teraz trendy i jest mnostwo osob z wiekszym lub mniejszym
    doswiadczeniem w programowaniu w javie. Moze ciezko byc o taka prace bez
    doswiadczenia. Przeciez sa inne technologie np. .net czy delphi, moze
    tego sproboj?

  • 6. Data: 2007-01-19 06:27:08
    Od: Pawel <p...@w...pl>

    vitay napisał(a):
> [...]

    Java jest teraz trendy i jest mnostwo osob z wiekszym lub mniejszym
    doswiadczeniem w programowaniu w javie. Moze ciezko byc o taka prace bez
    Nie lepiej zainwestowac w nauke PHP. Poswiec ten rok na doskonalenie
    warsztatu w php. Jednym slowem zrob cos by twoje portfolio nie bylo 'marne'

  • 7. Data: 2007-01-19 08:13:17
    Od: "vitay" <v...@n...com>

> [...]
    > Nie lepiej zainwestowac w nauke PHP. Poswiec ten rok na doskonalenie
    > warsztatu w php. Jednym slowem zrob cos by twoje portfolio nie bylo

    Czyli szanse na Jave są raczej marne.
    No robie już taki większy projekt w PHP w domu
    ale z tym PHP to jest mnóstwo osób z doświadczeniem olbrzymim.

    W sumie 20 firm a nie dziennie. W Delphi coś szukałem bo znam go dość dobrze
    ale firm nie widze bo wymagają doświadczenia oficjalnego

  • 8. Data: 2007-01-19 12:21:49
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    vitay napisał(a):

    > Czyli szanse na Jave są raczej marne.
    > No robie już taki większy projekt w PHP w domu
    > ale z tym PHP to jest mnóstwo osób z doświadczeniem olbrzymim.
    jeszcze jest .Net, i raczej ucz się programować ( algorytmy, struktury
    danych itp, itd ) a nie konkretnego języka/narzędzia.

  • 9. Data: 2007-01-19 15:11:33
    Od: "vitay" <v...@n...com>

    > jeszcze jest .Net, i raczej ucz się programować ( algorytmy, struktury
    > danych itp, itd ) a nie konkretnego języka/narzędzia.

    Uczyłem się kiedyś algorytmów i struktur danych ale w "Webdesign" to
    głównie trzeba mieć żyłke do grafiki, kodu też ale na drugim planie.

  • 10. Data: 2007-01-19 20:04:07
    Od: radzaw <r...@p...fm>

    Hello vitay,
> [...]
    > firmy
    > nikt do mnie już nie
    > oddzwonił. Chyba już nie ma w okolicy więcej firm.

    Jesli firma poszukuje programisty i wymaga portfolio, to raczej chce zatrudnic
    czlowieka od wszystkiego (czytaj: oprocz kodu robi jeszcze interfejs, grafike,
    a najlepiej to jeszcze jak sam sie domysli wymagan uzytkownika).