PracaGrupypl.praca.dyskusje › Lipa na imprezach integracyjnych

  • 1. Data: 2007-01-19 14:35:01
    Temat: Lipa na imprezach integracyjnych
    Od: m...@g...pl

    Czesc, jestem Maja mam 24 lata, od Listopada zaczełam prece w pewnej
    firmie, gdzie jest fajowy klimat, wiele jest organizowanych imprez
    integracyjnych, jak nie przez zarzad to przez poszczegolnych
    pracowników, od Lisopada mielismy:wyjazd w góry, Andrzejki, wyjscie
    do pubu, Wigilie, Sylwester i Karaoke. Na wigili firmowej chyba
    przesadziłam z alkocholem, napiłam sie i wzieło mnie na rozczulanie,
    rozpłakałam sie koledze, fajnemy koledz, ze jestem samotna, nie
    miałam nigdy faceta, co jest prawda, on niewiedział co zrobic, mi
    było głupio i jemu, w pracy głupio było po swietach, ciekawe czy
    inni widzieli, fajna jest ekipa w firmie, jedna kolezanka zaprosiła
    nawet 4 osoby z pracy na sylwestra w tym mnie, co Wam sie przydażyło
    głupiego na takich imprezkach? i jak oceniono mój postepek.

  • 2. Data: 2007-01-19 14:41:47
    Temat: Re: Lipa na imprezach integracyjnych
    Od: "tamma" <t...@o...pl>

    Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    <Na wigili firmowej chyba
    <przesadziłam z alkocholem, napiłam sie i wzieło mnie na rozczulanie,
    <rozpłakałam sie koledze, fajnemy koledz,

    teraz też przesadziłaś...

  • 3. Data: 2007-01-19 14:51:44
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 19 Jan 2007 06:35:01 -0800, m...@g...pl <m...@g...pl>
    w <1...@1...googlegroups.co
    m> napisał:

    Masz nauczkę, żeby nie pić.

    A tutaj masz nauczkę, żeby nie pisać na newsy z pracy: Ignatki 40/1.

    Jeżeli ktoś z twojej pracy to przeczytał, to teraz na pewno już wie, i
    robione są zakłady, który to był taki fajny kolega, chyba że jest jeden,
    wtedy zbiera gratulacje.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 4. Data: 2007-01-19 14:53:47
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Maja !
    1. Nie pisz po pijaku bo efekt będzie jak po tej firmowej imprezce.
    2. Albo chociaż czytaj przed wysłaniem to co piszesz.
    3. Albo nie pisz w okresie napięcia przedmiesiączkowego (albo patrz pkt 2)
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2007-01-19 15:07:00
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    m> napisał:

    > Masz nauczkę, żeby nie pić.
    >
    > A tutaj masz nauczkę, żeby nie pisać na newsy z pracy: Ignatki 40/1.

    True, ale wszystko to jakby podobne do "smutno mi w pracy" - a i
    lokalizacja...

    --
    "Może i te wasze kontuzje są bolesne, ale tysiące krów będą cierpieć
    znacznie bardziej, kiedy NBA przywróci skórzane piłki".

  • 6. Data: 2007-01-19 17:08:18
    Od: Srokus <s...@b...pl>

    m...@g...pl napisał(a):

    <ciap>
    Eeeee tam, nie takie rzeczy robią ludzie po pijaku. Zdziwiła byś się co
    potrafią wyprawiąć menedżerowie i dyrektorzy na różnego rodzaju
    zamkniętych imprezach. A Ty ? Nie robiłaś streapteasu na stoliku, nie
    proponowałaś szefowi lodzika w kiblu czy inne "ostego" typu atrakcje. W
    zasadzie to o takiej drobnostce jak opisujesz pewnie wszyscy już
    zapomnieli albo dyskretnie i ze zrozumieniem temat olewają. W przeciwnym
    wypadku mylisz się co do ludzi, nie masz "fajnej ekipy" w pracy.

    Srokus

  • 7. Data: 2007-01-19 21:44:17
    Od: " leszek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Może zamiast na imprezki lepiej pójść w końcu po rozum do głowy,

  • 8. Data: 2007-01-21 08:13:58
    Od: "forest" <g...@w...pl>

    jeżeli masz rzeczywiście fajną ekipę w pracy - na początku będą udawać, że
    nic nie zaszło i bardzo szybko o tym zapomną, w końcu nie zrobiłaś nic złego -
    np nie porzygałaś się szefowi na garnitur;

    jeżeli masz w pracy szuje i kanalie - twoja wpadka szybko zostanie wykorzystana
    przeciwko tobie, ktoś wyjątkowo nie życzliwi dzięki tobie awansuje;

    skąd jesteś - ja też nie mam dziewczyny, a lat mam 27 ....

  • 9. Data: 2007-01-21 12:37:42
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    forest wrote:

    > skąd jesteś - ja też nie mam dziewczyny, a lat mam 27 ....

    Co za czasy? Co za obyczaje? :-)))
    Rusz dupe ze stolka i wyjdz pomiedzy ludzi, na pewno kogos
    spotkasz jakas pokrewna dusze ...

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.

  • 10. Data: 2007-01-22 09:47:04
    Od: Sadika <o...@b...pl>

    Stanislaw Chmielarz napisał(a):
    > Co za czasy? Co za obyczaje? :-)))
    > Rusz dupe ze stolka i wyjdz pomiedzy ludzi, na pewno kogos
    > spotkasz jakas pokrewna dusze ...

    Trochę współczucia...

    --
    pozdrawiam