PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: Link do CV, 12 lat 4/5 strony a będzie jeszcze mniej
    From: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Link do CV, 12 lat 4/5 strony a będzie jeszcze mniej
    Date: Wed, 18 Aug 2010 15:54:54 +0200

    news:i4gl79$jop$1@news.onet.pl...

    > Z tymi drzewami, to bardziej mit, niż rzeczywistość.

    "Dom wyrzucam - dąb pada. Turystykę - lipa. Komunikaty - świerki jak
    zimowe kwiaty. Auto - moto - jak maszty upadają sosny. Supermarket - to
    modrzew, klon - nieruchomości. Mój komputer i buk się korzeniem nakrywa. A
    z każdym precz dodatkiem ich żywicą krwawię."

    > Pomijając już fakt, że niektóre hasła zachęcające do oszczędzania są
    > śmieszne, albo nawet sprzeczne same w sobie (dodatkowa linijka nie
    > powoduje przecież w Twoim przypadku dodatkowej kartki papieru).

    Prawie wszystkie te hasła są śmieszne, gdyż żeby naprawdę oszczędzać
    środowisko, należałoby przyhamować wzrost gospodarczy, co doprowadziłoby
    do zawalenia się całej piramidy opartej na pożyczaniu. Jedyne co można
    zrobić (i co się robi) to zaciemniać sytuację: "ekologiczne" produkty
    oszczędzają jedno a niszczą drugie.

    > Czyli - jakby nie patrzeć - marnujesz 1/5 kartki ;)

    a toner? :)

    e.