PracaGrupypl.praca.dyskusjeLęk przed pracą › Re: Lęk przed pracą
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Lęk przed pracą
    Date: Mon, 24 Mar 2008 18:03:58 +0100

    W wiadomości news:fs6ko0$e40$1@news.onet.pl Kris
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > chetnie poznam sposob
    IMO nie ma "jedynie słusznego" sposobu. To zależy od konkretnej syutuacji,
    charakteru irytującej nas osoby, rodzaju zależności służbowej (o ile
    istnieje, bo jak nie istnieje to sprawa jest znacznie prostsza).

    > no coz tak jak mowilem nie jest to idealne pracuje nad zmiana ale jak na
    > razie nie na tyle aby moc zresygnowac z etatu
    Ja to rozumiem, miałem na myśli doraźność tego środka. No i raczej niewielką
    skuteczność, bo jak to przełożony będzie chciał kontaktu z tobą to wiele nie
    zrobisz.
    Najlepiej postarać się aby to on unikał takiego kontaktu. ;)
    Ale jak i wyżej napisałem - wszystko zależy od sytuacji.

    > ja mialem spokoj bo uwolnilem sie od pracy w "malo przyjaznej" atmosferze
    No tak, ale coś się naszarpał przez barachło - to twoje, a barachło ma
    pewnie poczucie "zwycięstwa" i nawet nie podejrzewa, że barachłem jest.
    To nie jest w porządku, dla mnie byłoby bardzo trudne jeśli nie niemożliwe
    do zaakceptowania.

    > ponownie musialem szukac nowej
    > tu mam mieszane uczucia czy to zawsze takie mile co pol roku zmianac prace
    Pewnie nie. Choć mając stabilne zabezpieczenie podstaw bytu materialnego
    można to przez jakiś czas uznać za sensowną metodę poszukiwawczo-badawczą.
    ;))

    --
    Jotte