PracaGrupypl.praca.dyskusjeLęk przed pracą › Re: Lęk przed pracą
    From: marcela <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Lęk przed pracą
    Date: Mon, 24 Mar 2008 00:24:42 -0700 (PDT)

    On 22 Mar, 11:54, w...@o...pl wrote:
    > po skończeniuszkoły pracowałem przez kilka miesięcy u jednego pracodawcy,
    > później los rzucił mnie na głęboką wodą i zacząłem prowadzić własną firmę.
    > Przez ponad sześć lat prowadziłem firmę raz z sukcesem innym razem z porażką.
    > Teraz jestem zmuszony zamknąć firmę i iść do pracy u kogoś.
    >
    > I tu pojawia się problem ponieważ znalazłem dla siebie ofertę, złożyłem CV,
    > zostałęm zaproszony na rozmowę a po kilku dniach zostałem zatrudniony. Niestety
    > po 2 dniach zniechęciłm się do tej pracy i podziękowałem za współpracę. Później
> [...]

    Pracowałam w firmie, gdzie była super atmosfera rodzinna, pełen pakiet
    socjalny,przyjazne miłe twarze ale niestety małe zarobki i
    zrezygnowałam.
    Teraz mam mniej przyjazną atmosferę, kilku ludzi jest bardzo
    konfliktowych - nie potrafią żyć bez problemu, mają manię teorii
    spisku, kłócą się .Ale dobrze zarabiam.
    Mam wypracowaną już technikę postępowania, nie daję się sprowokować,
    mam pokerową twarz.