PracaGrupypl.praca.dyskusjeLęk przed pracą › Re: Lęk przed pracą
    From: "Kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Lęk przed pracą
    Date: Sun, 23 Mar 2008 23:14:09 +0100

    news:fs3s73$3l2$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:fs3lcr$t4o$1@news.onet.pl Kris

    > Myślę, że to złudzenie. Pracując "na własnym" nie opieprzy cię tzw. szef
    > ale za to wysłuchasz tekstów i pretensji klienta, często gorszych bo szefa
    > jednak możesz jakośtam pociągnąć do odpowiedzialności, zaś klienta nie
    > bardzo. Co więcej ten klient może twojemu interesowi niezłą "reklamę"
    > zrobić, więc dla dobra interesu trza położyć uszy po sobie.

    generalnie zalezy od charakteru dzialalnosci
    ja akurat mialem pod tym wzgledem luz

    > Fakt, nie da się. Ale da się dać odpór i to skuteczny.

    chetnie poznam sposob

    > Trochę mi to wygląda na leczenie syfa pudrem.

    no coz tak jak mowilem nie jest to idealne pracuje nad zmiana ale jak na
    razie nie na tyle aby moc zresygnowac z etatu

    > Jeśli się lubisz, to to się per saldo opłaca.
    > Miło poczytać, że są jeszcze tacy Ludzie.

    Czy siebie lubie??

    Jak najbardziej

    oplaca sie hmm!!!
    ja mialem spokoj bo uwolnilem sie od pracy w "malo przyjaznej" atmosferze
    ale cos za cos
    ponownie musialem szukac nowej
    tu mam mieszane uczucia czy to zawsze takie mile co pol roku zmianac prace