PracaGrupypl.praca.dyskusjeLęk przed pracą › Re: Lęk przed pracą
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Lęk przed pracą
    Date: Sat, 22 Mar 2008 22:03:30 +0100

    W wiadomości news:fs3lcr$t4o$1@news.onet.pl Kris
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > prowadzac dzialnosc jestes niezalezny nawet jesli to mala dzialalnosc
    > jestes sam dla siebie okretem, sterem itp nie musisz sie nikogo sluchac
    > i jak ci sie nie chce nic robic a przynajmniej dla mnie jest to bardzo
    > wazne i w zasadzie nie do zastapienia niczym innym
    > niestety pracujac dla kogos nigdy tak nie bedzie zawsze sie znajdzie ktos
    > wyzej od ciebie kto cie zje*** lub w najlepszym wypadku ktos kto bedzie
    > mial do ciebie jakies pretensje itp.
    Myślę, że to złudzenie. Pracując "na własnym" nie opieprzy cię tzw. szef ale
    za to wysłuchasz tekstów i pretensji klienta, często gorszych bo szefa
    jednak możesz jakośtam pociągnąć do odpowiedzialności, zaś klienta nie
    bardzo. Co więcej ten klient może twojemu interesowi niezłą "reklamę"
    zrobić, więc dla dobra interesu trza położyć uszy po sobie.

    > Oczywiscie jeden wyrazi to w
    > delikatny sposob inny w bardziej dosadny jednak dla kogos kto nie jest
    > przyzwyczajony do wysluchiwania takich jak inni sie wpieprzaja w twoja
    > robote choc nie zawsze maja racje albo sie znaja nie jest to mile
    > mysle ze tego nie da sie uniknac
    Fakt, nie da się. Ale da się dać odpór i to skuteczny.

    > dlatego ja mimo ze pracuje w tej chwili na etacie to po prostu ograniczam
    > kontakt z osoba nademna do niezbednego minimum mimo ze nie jest ona taka
    > zla ale czasem znajdzie sie cos o co sie czepia
    > robie swoje i juz
    Trochę mi to wygląda na leczenie syfa pudrem.

> [...]
    > nadzieje ze sie to zmieni
    > generalnie duzo zalezy od twojego charakteru
    > ja jestem ciezki przypadek
    > nienawidze jak ktos "po mnie jezdzi" i "wiesza psy" nienawidze jak ktos
    > mi sie wpieprza w prace i burzy moj zalozony plana
    > dlatego tez ograniczam kontakty z osoba nademna ale moze to i dobrze bo
    > zdazylo mi sie juz parakrotnie ze jak nie unikalem kontaktow to moja
    > praca nie trwala zbyt dlugo po prostu jak ktos mnie bardzo wku*** to
    > zawsze powiem co mysle czasem w dosc dosadny sposob nawet jesli to jest
    Jeśli się lubisz, to to się per saldo opłaca.
    Miło poczytać, że są jeszcze tacy Ludzie.

    --
    Jotte