PracaGrupypl.praca.dyskusjeLegia Cudzoziemska › Re: Legia Cudzoziemska
  • Data: 2006-05-05 14:01:14
    Temat: Re: Legia Cudzoziemska
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rs" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e3dq7b$5ii$1@news.onet.pl...
    > Ile mozna zarobic i co wogole sie w "takiej legii" robi.

    Stary,
    Generalnie z tego co wiem, to zarobic kokosow to nie zarobisz. Legia to
    teraz profesjonalna armia przez duze A, a nie zbieranina zbirow z jak sie ja
    do dzis kojarzy, wiec ciekawe, czy twoj kolega w ogole sie tam dostanie.
    Ogolnie w Legii sie sluzy - bo to wojo jest. Jak koles pojdzie na kontrakt
    2-letni, to odsiedzi to w jakiejs bazie we Francji lub innych gdzie Legia
    stacjonuje, jesli pojdzie na 5 lat (co umozliwi mu uzyskanie obywatelstwa)
    to przynajmniej dwa lata spedzi w jakichs posranych dziurach z robalami,
    bambusami, i wierz mi, ze nie bedzie lekko. Wszystkie jednostki Legii
    przechodza trening na poligonie w jakiejc dzungli (nie pamietam nazwy) - dla
    porownania, tylko jednostki specjalne innych armii przechodza ten sam
    terning (a Legia ma przeciez wlasne jednostki specjalne). Ogolnie z tego co
    mi wiadomo, to chlopak po 'normalnym' treningu zateskni za polska fala:) Mam
    znajomka, ktory spierdolil po miesiacu czy dwoch - kawal chlopa, ale za duzo
    to on na ten temat mowic nie chcial.