PracaGrupypl.praca.dyskusjeŁapówka - czy warto?? › Re: Łapówka - czy warto??
    From: <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Łapówka - czy warto??
    Date: Fri, 26 Sep 2003 12:03:21 +0200

    Użytkownik "Majgocha" <m...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:bkslq3$sqi$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    [...]
    > to, że doszła ONA już na same doły to tylko siąść i płakać.

    Nie dziwisz sie, ze teraz tak sie rozwija?

    > Może jestem
    > naiwna, ale mam satysfakcję ze swej uczciwości. Kompletny anachronizm, i
    > właściwie w dzisiejszym świecie już dawno nie powinnam żyć. A żyję i to
    > całkiem nieżle i udaje mi się nie tracić dla siebie szacunku. Zgłoś się do
    > mnie, jeżeli będziesz spełniał wymagania jakie zgłoszone są w
    > zapotrzebowaniu złożonym w Urzędzie Pracy - otrzymasz etat nie za
    półroczną
    > pensję, ale za uśmiech i takie zapomniane już dawno u nas słowo -
    > "dziękuję".

    Konsekwencja braku jasnych regul zatrudniania

    Najlepiej aby zatrudnic tego co zaproponuje najmniej, ale w pewnym
    przedziale (min, max), przy kilku ofertach min, dokonujemy losowania.
    Oczywiscie place proponuja ci, co spelniaja kwalifikacje na dane stanowisko.

    Juz nie bede sie rozpisywal, dlaczego proponowac na pensje towary zamiast
    wielotransakcyjnego pieniadza.

    > Szanujmy się sami i na wzajem, może ten świat w tym parszywym kraju stanie
    > się lepszy.

    Na wolnym rynku najwazniejsza jest konkurencja, a jednej ze stron nic nie
    obchodzi druga strona, do celu dazy sie wszystkimi srodkami
    Swiat, w ktorym ludzie rywalizuja ze soba, jak zwierzeta, nie stanie sie
    lepszy.

    Juz niedlugo zbankrutujemy, po gornikach przyjdzie czas i na inne
    grupy zawodowe. A po nich na nastepne i tak dalej.
    Nie ma konca. Chyba, ze zmienimy system gospodarczy.

    Z rownym jak ty szacunkiem
    Klus