PracaGrupypl.praca.dyskusjeLM i CV w jednym pliku? › Re: LM i CV w jednym pliku?
  • Data: 2006-01-11 21:57:18
    Temat: Re: LM i CV w jednym pliku?
    Od: "Archi" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    news:dq2q8f$55n$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Re to: Archi [Wed, 11 Jan 2006 12:06:11 +0100]:

    > Jak tylko szanowni kandydaci, wzorem swoich zachodnich kolegów,
    > zaczną składać papiery tam gdzie się nadają a nie wszędzie jak
    > leci - czas rekrutacji skróci się o 2/3 i będę mogła robić ją
    > już po ustaleniu budżetu, a nie na wszelki wypadek 2 m-ce przed.
    >

    > Kira
    >
    > --
    > http://Cyber-Girl.NET
    > *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

    Nie wiem jak zachodni koledzy kadydatów się zachowują gdzie indziej bo tego
    akurat nie ma(m) jak sprawdzić, widać natomiast gołym okiem, że w UE w USA,
    Australii jest taka praktyka - ale rozumiem, że to nie byłoby wygodne dla
    wielu naszych firm bo musieli by się jakoś określić co do zapłaty, a
    wiadomo, że mało kto ma na to ochotę.
    Wiem też sam po sobie, że ominąłbym wielu szanownych pracodawców
    (oszczędzając im i sobie czasu), gdybym już po stawce wiedział czy jest sens
    się i kogoś fatygować czy nie, wiedziałbym też od razu czy trochę więcej czy
    w ogóle chcą zapłacić.
    Ale cóż widocznie lubicie czytać "żywoty" :) albo mieć losowy personel. Free
    country...

    Pozdrawiam
    Wciąż jeszcze stojący po pracowniczej stronie barykady
    as