PracaGrupypl.praca.dyskusje › LG Electronics

  • 1. Data: 2006-02-28 20:31:26
    Temat: LG Electronics
    Od: Roman <romand@^usunto^gazeta.pl.invalid>

    Mam pytanie odnośnie procesu rekrutacyjnego do fabryki w rejonie
    Kobierzyc. Ktoś już przechodził ? Jakieś ciekawe uwagi?
    Wdzięczny również byłbym za opinie na temat pracy dla LG w zakładzie w
    Mławie.
    Z góry wielkie dzięki za informacje.
    Roman

  • 2. Data: 2006-03-02 09:23:44
    Temat: Re: LG Electronics
    Od: "cassius" <a...@o...pl>

    Na jakie stanowisko chcesz aplikowac?
    Ja pracuje w LGEMA

  • 3. Data: 2006-03-02 16:38:49
    Od: "Mateusz " <m...@g...pl>

    > Na jakie stanowisko chcesz aplikowac?
    > Ja pracuje w LGEMA

    Witam!
    Skończyłem automatykę i robotykę na politechnice w Gdańsku. Chciałbym
    startować na stanowiska automatyka. Czy wiesz coś o wolnych etatach w LG?

  • 4. Data: 2006-03-02 19:01:16
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Mateusz " <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Witam!
    > Skończyłem automatykę i robotykę na politechnice w Gdańsku. Chciałbym
    > startować na stanowiska automatyka. Czy wiesz coś o wolnych etatach w LG?

    jezeli chodzi o Kobierzyce to nabor na inzynierow sie skonczyl.

  • 5. Data: 2006-03-04 15:58:13
    Od: Roman <romand@^usunto^gazeta.pl.invalid>

    cassius wrote :

    > Na jakie stanowisko chcesz aplikowac?
    > Ja pracuje w LGEMA

    Production Manager

    Roman

  • 6. Data: 2006-03-07 13:17:21
    Od: "cassius" <a...@o...pl>

    Nie aplikuj na PMa.
    Miejsca sa, ale trzeba czekac :(
    Ja skonczylem ETI->EiT->Opto, pracuje jako inzynier i jestem zadowolony
    w 50%. Czemu w 50%? Zbyt male wynagrodzenie (jak wszedzie), zbyt male
    miasto(zle sie tu czuje).
    Ogolnie pracuje sie dobrze. Pakietu "socjalnego" nie przebije na razie
    zadna firma w Polsce :)