PracaGrupypl.praca.dyskusjeL4 w okresie wypowiedzenia › Re: L4 w okresie wypowiedzenia
    From: "Immona" <c...@n...googlemailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: L4 w okresie wypowiedzenia
    Date: Tue, 18 Oct 2005 14:33:49 +0200

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...dopPLer> napisał w wiadomości
    news:dj2okh$evd$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > Czy przebywanie na L4 w okresie wypowiedzenia (porozumienie stron)

    Ojej. Ty tez to mylisz? Przy porozumieniu stron _nie ma_ okresu
    wypowiedzenia. chodzi ci o czas pozostaly do zakonczenia pracy.

> [...]
    > niezdrowa.
    > Moja szefowa przeżywa chyba ala dotkliwe odczuwanie zdrady, jaką
    > popełniłem
    > dostając lepszą pracę.
    >
    > Nie ma sensu komentować ani się nią przejmować. Zależy mi tylko na tym,
    > żeby
    > nie rzygać rano z obrzydzenia na myśl o pójściu do pracy i możliwie jak
    > najmniejszym obciążeniu psychicznym w okresie wypowiedzenia (nie chcę do
    > nowej firmy wchodzić zmęczony jak cięzkim boju). Mam wrażenie, że
    > najlepiej
    > przeczekać ten okres na niestresującym L4.

    Nic nie wydluza.

    Na takie okazje przechowuje sie odpowiednia ilosc dni nie wykorzystanego
    urlopu :) - co z Ciebie za yuppie, ze nie masz odpowiednich zaleglosci w tej
    mierze.

    Jestem przeciwnikiem udawanej L-ki. Ale jesli ja wezmiesz, pamietaj, ze
    zlosliwa firma moze naslac na ciebie ZUSowska kontrole, czy rzeczywiscie
    lezysz i chorujesz, a nie np. remontujesz chate lub poswiecasz sie
    outdoorowemu hobby; wez to pod uwage i lez grzecznie.

    Najsensowniejsza strategia jest poprosic o urlop bezplatny (nie trzeba miec
    do tego zadnego zapasu urlopu platnego) i swoim zachowaniem w firmie
    sprawic, ze Cie na niego wysla majac Cie dosyc. Zadna z ich grozb, czyli
    obciecie premii, wywalenie z firmy itd. nie maja juz na ciebie wplywu i Cie
    nie ruszaja. Oni nie moga ci nic zrobic, a Ty ich mozesz powkurzac. Wiec
    spraw, zeby to oni mieli rozne ciekawe objawy przed pojsciem rano do pracy,
    nie Ty - o ile zasluguja na to swoim potraktowaniem Ciebie.

    I.