PracaGrupypl.praca.dyskusjeL4 kto płaci? › Re: L4 kto płaci?
    From: "puchaty" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: L4 kto płaci?
    Date: Mon, 10 Mar 2008 09:03:47 +0100

    pierwsze 33 dni placi pracodawca ;>
    pozniej placi ZUS.
    Teraz mialo wejsc w zycie ze pracodawca bedzie placic 13 czy 14 dni pozniej
    ZUS.wysokosc swiadczen jest jak sie nie myle 80% "czystego" (czyli takiego
    jak masz na umowie) wynagrodzenia. 100% jest wtedy jak masz wypadkowe w
    pracy ;)
    jezeli zarabiales 2000 netto to masz 1600 netto wyplaty przez pierwszy
    miesiac ;>