PracaGrupypl.praca.dyskusjeL4 a dyspozycyjnosc pracownika? › Re: L4 a dyspozycyjnosc pracownika?
    From: Zdzisław <s...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: L4 a dyspozycyjnosc pracownika?
    Date: Thu, 30 Jan 2003 18:17:44 +0100

    W dniu 27 Jan 2003 16:49:22 -0800, n...@p...ninka.net (Nina M.
    Miller) napisał:

> [...]
    Pnieważ wszyscy patrzycie z punktu widzenia pracownika, muszę trochę
    pobronic pracodwacy, mimo, iż sam jestem też szarawym pracownikiem.
    Może byśmy tak więzli pod uwagę to iż faktycznie ten pracownik ma dane
    tylko jemu znane i przez niego obrabiane.
    Ponadto wszystko zależy oczywiście od rodzaju choroby. Jeżeli jest to
    złamamnie np. nogi, labo innego człona to jak podejżewam pracownik z
    radością przyjmie "aintersowanie: szefa choćby poprzez to że nie może
    się bez niego obejśc.
    Zczyczącwszystkim zdrowia

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski