PracaGrupypl.praca.dyskusjeL4 a dyspozycyjnosc pracownika? › Re: L4 a dyspozycyjnosc pracownika?
    From: flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: L4 a dyspozycyjnosc pracownika?
    Date: Tue, 28 Jan 2003 23:46:04 +0100

    winetu wrote:

    > Z tym to różnie bywa, czasami rozwiązuje się problemy za pomocą telefonu
    > krok po kroku i trwa to trochę, czasami jest tych telefonów kilka w ciągu 2
    > godzin. Może pracoholikom to nie przeszkadza, ale mnie szlag trafia.

    Pracoholik mialby wyrzuty sumienia, ze nie ma go w pracy --> po
    odpowiedniej obrobce psychologicznej moga sie one ujawniac jako
    zdenerwowanie telefonami.

    Tak samo w przypadku lęków i swiadomosci, ze czesc prac nie jest do
    konca zrobiona, mozna sie bac powiedziec prawde albo bac sie, ze
    pracodawca inaczej nas zacznie postrzegac.

    Itd. itd.

    Flyer