PracaGrupypl.praca.dyskusjeL4 a dyspozycyjnosc pracownika? › Re: L4 a dyspozycyjnosc pracownika?
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: L4 a dyspozycyjnosc pracownika?
    Date: 27 Jan 2003 16:49:22 -0800

    "Agnieszka" <a...@N...o2.pl> writes:

    > Mam takie zapytanie, mianowicie jestem szarym szeregowym pracownikiem i
    > obecnie przebywam na L4 z powodu grypy. Czy powinnam byc w kontakcie ze
    > swoja firma, czy mam obowiazek miec wlaczona swoja prywatna komorke zeby
    > szef sie ze mna kontaktowal? Wydaje mi sie, ze nie ale no wlasnie.... Co

    to twoja prywatna komorka i twoje swiete prawo, co z nia
    zrobisz. mozesz nawet utopic w sedesie, a szefowi nic do tego.

    co innego, jakby t byla firmowa.

    > chwile dzwoni z pytaniami, co gdzie i jak? I o to ma pretensje ze wylaczylam
    > komorke... Co ja moge zrobic?

    powiedziec mu, ze jestes chora na grype, lezysz w lozku, masz gorczke
    i ze masz wszystkich dosyc. i ze to twoja pryatna komorka, wiec masz
    prawo sobie ja wylaczac kiedy ci sie podoba.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net