PracaGrupypl.praca.dyskusjeL4 a dyspozycyjnosc pracownika? › Re: L4 a dyspozycyjnosc pracownika?
    From: flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: L4 a dyspozycyjnosc pracownika?
    Date: Mon, 27 Jan 2003 23:42:46 +0100

    Agnieszka wrote:

    > Mam takie zapytanie, mianowicie jestem szarym szeregowym pracownikiem i
    > obecnie przebywam na L4 z powodu grypy. Czy powinnam byc w kontakcie ze
    > swoja firma, czy mam obowiazek miec wlaczona swoja prywatna komorke zeby
    > szef sie ze mna kontaktowal? Wydaje mi sie, ze nie ale no wlasnie.... Co
    > chwile dzwoni z pytaniami, co gdzie i jak? I o to ma pretensje ze wylaczylam
    > komorke... Co ja moge zrobic?

    Jak bylem na urlopie to wlaczalem komorke raz dziennie albo jak chcoalem
    zadzwonic, ale teraz juz po ptokach.

    Jezeli juz spalilas sytuacje, to proponuje sie nie przejmowac za bardzo.
    W koncu zwolnienie lekarskie obliguje Ciebie tylko do pozostawania w
    domu a nie do nieodbierania komorki i pomocy szefowi. Nie wiem jak
    bardzo ciezkim "obowiazkiem" sa te telefony, ale chyba raczej nie
    wplywaja one negatywnie na przebieg grypy? ;). Nie zawsze warto stawiac
    trywialne problemy na ostrzu noza.

    Flyer