PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto w imieniu zakładu pracy może wypowiedziec umowe o prace? › Re: Kto w imieniu zakładu pracy może wypowiedziec umowe o prace?
    From: "Mumin" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kto w imieniu zakładu pracy może wypowiedziec umowe o prace?
    Date: Wed, 5 Feb 2003 11:00:42 +0100

    "jazzy" <j...@p...com.pl> wrote in message
    news:b1qhcr$78v$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Czy jezeli prezes zarzadu w sp. z o.o. nie chce wypowiedziec umowe o
    prace,
    > to czy 2 czlonkow zarzadu moze podjac uchwale o zwolnieniu pracownika
    wbrew
    > stanowisku prezesa? Zarzad jest 3 osobowy, reprezentacja spolki 2 osobowa,
    > czlowiek przyjety do pracy za czasow 1 osobowego zarzadu I czy w przypadku
    > takiej uchwaly prezes musi zwolnic pracownika?

    W zeszłym roku mój ojciec wypowiadał umowę i szef nie zgodził się na
    zwolnienie
    pracownika, będąc u radcy dowiedział się, że wystarczy rozwiązanie umowy o
    pracę
    przesłać faksem ew./oraz przesłać listem poleconym do siedziby firmy.
    Przy czym trzeba starannie zaadresować odbiorcę jako szefa. Jeśli umowa z 2
    tyg.
    wypowiedzeniem, liczysz sobie wypowiedzenie od 1 dnia tyg jeśli 3 mieś. od
    pierszego
    dnia danego miesiąca.

    Ale głowy za powyższe nie dam sobie uciąć.

    Pozdrawiam
    Przemek