PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto płaci za lekarskie badania wstępne do pracy ?

  • 1. Data: 2002-01-22 21:22:16
    Temat: Kto płaci za lekarskie badania wstępne do pracy ?
    Od: "Piotrek" <k...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam pytanie, czy pracodawca ma obowiązek płacić za badania wstępne
    nowo przyjmowanego pracownika ? Jeśli tak, to na kogo brać rachunek, na
    pracownika czy pracodawce?

    pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2002-01-23 06:57:50
    Od: b...@d...pl (Beata Tomaszewska)

    Pracodawca płaci.
    Faktura na pracodawcę

  • 3. Data: 2002-01-24 11:50:37
    Od: "Kalisz" <k...@l...com.pl>

    Tak ma obowiązek zwrócić za badania dające tzw. zdolność do pracy.
    Rachunek należy brać na firmę.

    Aga