PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto informuje UP ?

  • 1. Data: 2004-06-23 20:27:22
    Temat: Kto informuje UP ?
    Od: iwc1a <i...@N...o2.pl.DELETE.THIS>

    Mam takie pytanie. Jeżeli jestem zarejestrowana jako bezrobotna i
    własnie otrzymuję pracę to kto powinien poinformować o tym UP ? ja
    osobiscie czy mój nowy pracodawca ?

    --
    Pozdrowionka :D
    Iwonka

  • 2. Data: 2004-06-23 20:52:35
    Temat: Re: Kto informuje UP ?
    Od: "Piotrek" <P...@t...be>

    Jesli otrzymalas prace to Ty osobiscie musisz pojsc do UP , w pokoju, do
    ktorego chodzilas co 3 miesiace musisz zglosic ze znalazlas prace. Co sie
    dalej robi niestety nie wiem, ale w UP dowiesz sie reszty. Milego pracowanka
    i pozdro

  • 3. Data: 2004-06-23 21:39:18
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Mam takie pytanie. Jeżeli jestem zarejestrowana jako bezrobotna i
    > własnie otrzymuję pracę to kto powinien poinformować o tym UP ? ja
    > osobiscie czy mój nowy pracodawca ?

    pracownik (dawniej osoba bezrobotna) i pracodawca ;)

    Jean

  • 4. Data: 2004-06-23 23:39:30
    Od: "MM" <moneymail[NOSPAM]@wp.pl>

    > Mam takie pytanie. Jeżeli jestem zarejestrowana jako bezrobotna i
    > własnie otrzymuję pracę to kto powinien poinformować o tym UP ? ja
    > osobiscie czy mój nowy pracodawca ?

    Musisz tylko napisać (i oddać) oświadczenie o podjęciu pracy zarobkowej.
    Pozdrawiam

    MM

  • 5. Data: 2004-06-24 06:54:26
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > pracownik (dawniej osoba bezrobotna) i pracodawca ;)

    Dodam, że w ciągu 7 dni od rozpoczęcia pracy. Pracodawca _na_piśmie_.
    Dodatkowo pracodawca powininen wziąść od Ciebie oświadczenie o figurowaniu w
    ewidencji osób bezrobotnych.
    W nowej ustawie brak zgłoszenia powoduje, że taką pracę uważa się
    _za_nielegalną!!!

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 6. Data: 2004-06-24 08:32:49
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

> [...]
    > Mam takie pytanie. Jeżeli jestem zarejestrowana jako bezrobotna i
    > własnie otrzymuję pracę to kto powinien poinformować o tym UP ? ja

    W moim wypadku informawał pracodawca, ja ze swojej strony tylkozadzwoniłem
    do urzędu i to wystarczyło

    --
    pozdrawiam
    schwester

  • 7. Data: 2004-06-24 20:41:39
    Od: Mo <l...@n...pl>

    Ktoś (Waldemar Bulkowski, a któżby!) wyklepał:

> [...]
    > ewidencji osób bezrobotnych.
    > W nowej ustawie brak zgłoszenia powoduje, że taką pracę uważa się

    O rany! To sobie nabrechtałam... Nie dość, że nie poinformowałam, to sie
    nawet nie stawiłam! Ciekawe, czy zechcą znów mnie zarejestrować...? No
    bo w sumie prawa do zasiłku i tak nie miałam, a pracę mogłam znaleźć
    potem, a nie poszłam, bo to i tak niczemu nie służy...

    Pozdrawiam
    M.