PracaGrupypl.praca.dyskusje › Krótkie pytanie o zasiłek aktywizacyjny.

  • 1. Data: 2007-04-18 07:54:35
    Temat: Krótkie pytanie o zasiłek aktywizacyjny.
    Od: <f...@W...gazeta.pl>

    Czy od zasiłku aktywizacyjnego wypłacanego przez Urząd Pracy pobiera się
    podatek, albo jakieś inne świadczenia???

  • 2. Data: 2007-04-18 08:40:17
    Temat: Re: Krótkie pytanie o zasiłek aktywizacyjny.
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 18 kwi o godzinie 09:54, na pl.praca.dyskusje,
    f...@W...gazeta.pl napisał(a):

    > Czy od zasiłku aktywizacyjnego wypłacanego przez Urząd Pracy pobiera się
    > podatek, albo jakieś inne świadczenia???

    W tym kontekście co użyłeś powyżej - to żadnych świadczeń się nie pobiera.
    Świadczenie można otrzymać lub wypłacić.

    --
    Herbi
    18-04-2007 10:40:13

  • 3. Data: 2007-04-18 09:48:08
    Od: <f...@N...gazeta.pl>

    Herbi <z...@o...pl> napisał(a):

    > W tym kontekście co użyłeś powyżej - to żadnych świadczeń się nie pobiera.
    > Świadczenie można otrzymać lub wypłacić.

    Chodzi mi o to, czy z tego dodatku pobierane są jakieś kwoty na ZUS,
    zdrowotne, podatki itp??
    Czy też jak przyznają mi 200 złotych to dostanę 200 złotych??

  • 4. Data: 2007-04-18 12:38:11
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 18 Apr 2007 07:54:35 +0000 (UTC), f...@W...gazeta.pl
    napisał(a):

    > Czy od zasiłku aktywizacyjnego wypłacanego przez Urząd Pracy pobiera się
    > podatek, albo jakieś inne świadczenia???

    Tak, to Twój normalny dochód podlegający wszelkim "obciążeniom".
    Tylko zwróc uwagę, czy w urzędzie czasem nie przegapili sprawy i nie liczą
    Ci drugi raz ulgi podatkowej. Bo przecież raz już Ci w pracy liczą...

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl