PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kraków - branża IT

  • 1. Data: 2004-09-02 08:29:24
    Temat: Kraków - branża IT
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    Witam,

    chciałbym zapytać czy ktoś z Szanownych grupowiczów oreintuje się jak
    wygląda sytucja w branży IT w Krakowie? Niedługo zamierzam szukać pracy i
    jestem niezmiernie ciekaw jaka jest sytucja. Czy łatwo czy raczej trudno
    znaleźć jakaś parce?

    pozdrawiam,
    tomek

  • 2. Data: 2004-09-02 08:33:16
    Temat: Re: Kraków - branża IT
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > chciałbym zapytać czy kto? z Szanownych grupowiczów oreintuje się jak
    > wygl?da sytucja w branży IT w Krakowie? Niedługo zamierzam szukać pracy i
    > jestem niezmiernie ciekaw jaka jest sytucja. Czy łatwo czy raczej trudno
    > znaleĽć jaka? parce?

    Powiedz mi co umiesz, a powiem ci na co masz szanse.

  • 3. Data: 2004-09-02 08:45:15
    Od: "Sławomir Furmanek" <e...@p...fm>

    Użytkownik "tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jestem niezmiernie ciekaw jaka jest sytucja. Czy łatwo czy raczej trudno

    Jezeli chcesz sie zajmowac, sprzetem, administracja, itp to proponuje kupic
    bilet od razu do Warszawy,
    lub Katowic.

    Jezeli natomiast programowanie we wszelakich formach (php,c/c++,java) itp
    nie jest Ci obce
    to nie będziesz mial wiekszych problemow.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-09-02 09:09:38
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

> [...]
    > jestem niezmiernie ciekaw jaka jest sytucja. Czy łatwo czy raczej trudno

    To zależy czy checsz byc programistą czy adminem czy
    serwisantem/helpdeskiem.
    Jeśli programistą to jeszcze w miarę pojawiają się jakieś ofery, a reszt to
    gorzej.
    Wszędzie chcą doświadczonych albo robią testy.
    Najgorsze jest to, że jest sporo studentów lub absolwentów, którzy podejmują
    pracę na zlecenie lub za minimalna krajową i w ten sposób psują rynek (choć
    wcale im sie nie dziwie, bo z czegoś trzeba żyć).

    --
    pozdrawiam
    Schwester

  • 5. Data: 2004-09-02 09:23:31
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Sławomir Furmanek" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie jest Ci obce
    > to nie będziesz mial wiekszych problemow.

    mam pewne doświadczenie: przez jakiś rok pracowałem (nie w Krakowie) jako
    programista (Visual Studio, MS SQLServer, trochę też MySQL i php). No to
    troche mnie pocieszyles bo z tego co piszesz wynika, ze nie powinno być tak
    strasznie :)

    pozdrawiam,
    tomek

  • 6. Data: 2004-09-02 09:29:32
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Powiedz mi co umiesz, a powiem ci na co masz szanse.

    roczne doświadczenie w programowaniu (Visual Studio, MS SQLServer, MySQL i
    troche php). poza tym sporo czasu (to juz poza praca) poświecilem na
    obeznanie z java i liznalem troche Oracla

    pozdrawiam,
    tomek

  • 7. Data: 2004-09-02 10:02:48
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > roczne do?wiadczenie w programowaniu (Visual Studio, MS SQLServer, MySQL i
    > troche php). poza tym sporo czasu (to juz poza praca) po?wiecilem na
    > obeznanie z java i liznalem troche Oracla

    No to szanse masz .... znajdz sobie pare najwiekszych firm produkujacych
    oprogramowanie i zloz CV.

  • 8. Data: 2004-09-02 11:31:46
    Od: "remo" <r...@g...pl>

    dlatego informatycy w Polsce powinni utworzyc korporacje podobna do tych
    ktora maja zlodzieje prawnicy. Przyjmowalibysmy do zawodu tylko limitowana
    ilosc ludzi rocznie ktorzy musieliby zdawac specjalne egzaminy i miec w sobie
    element genetyczny (czytaj: byc krewnym) obecnego czlonka korporacji.
    Skoro taki absurd istnieje w Polsce wsrod prawnikow co stoi na przeszkodzie
    by zrobic tak z informatykami??? Informatycy to chyba wazniejsza grupa ludzi
    od prawnikow wiec ich kwalifikacje powinne byc bardziej sprawdzane

    ironic;-)

  • 9. Data: 2004-09-02 16:43:10
    Od: kingram <t...@o...pl>

    Sławomir Furmanek wrote:

    <cut>

> [...]
    > nie jest Ci obce
    > to nie będziesz mial wiekszych problemow.

    Witam!

    Czy to znaczy Sławku że w Krakowie istnieją tylko firmy zajmujące się
    programowaniem, natomiast wszelkiego rodzaju usługodawcy przyjeżdżają do
    Krakowego Grodu ze Śląska i z regionu autonomicznego Warszawy?
    Na saksy jeżdżą czy też raczej za trzęsienie w Krakowie chałturzących
    studentów?

    Jeśli w Krakowie nie ma firm integratorskich i systemowych to jest to
    niezła luka na otworzenie własnej firmy...

    --
    - -

    Bsrgds,
    kingram

    Penguin#171437

  • 10. Data: 2004-09-02 20:19:15
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 02 Sep 2004 18:43:10 +0200, kingram <t...@o...pl> wklepał(-a):

    >Czy to znaczy Sławku że w Krakowie istnieją tylko firmy zajmujące się
    >programowaniem, natomiast wszelkiego rodzaju usługodawcy przyjeżdżają do
    > Krakowego Grodu ze Śląska i z regionu autonomicznego Warszawy?

    Nie, to znaczy, że tam są klienci...

    >Jeśli w Krakowie nie ma firm integratorskich i systemowych to jest to
    >niezła luka na otworzenie własnej firmy...

    Patrz wyżej.