PracaGrupypl.praca.dyskusje › Staż absolwencki a urlop okolicznościowy

  • 1. Data: 2004-09-02 05:28:25
    Temat: Staż absolwencki a urlop okolicznościowy
    Od: "Ushi" <u...@p...onet.pl>

    Witam :)

    Mam pytanko związane ze stażem absolwenckim...

    Czy podczas stażu absolwenckiego przysługuje urlop okolicznościowy ?

    Narzeczona właśnie rozpoczęła staż, a za tydzień bierzemy ślub.
    Urlop wypoczynkowy nie wchodzi w rachubę, a dzień lub dwa urlopu
    ze względów organizacyjnych przed ślubem BAAAARDZO by się przydał.

    Może był ktoś w podobnej sytuacji ?

    Pozdrawiam

    Ushi

  • 2. Data: 2004-09-02 08:58:24
    Temat: Re: Staż absolwencki a urlop okolicznościowy
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    Ushi napisał(a):

    > Witam :)
    >
    > Mam pytanko związane ze stażem absolwenckim...
    >
    > Czy podczas stażu absolwenckiego przysługuje urlop okolicznościowy ?

    Nie :(

    > Narzeczona właśnie rozpoczęła staż, a za tydzień bierzemy ślub.
    > Urlop wypoczynkowy nie wchodzi w rachubę, a dzień lub dwa urlopu
    > ze względów organizacyjnych przed ślubem BAAAARDZO by się przydał.

    To nie jest praca, więc żadnego urlopu nie ma...
    Ale:
    "7. Na wniosek bezrobotnego odbywającego staż lub przygotowanie zawodowe
    w miejscu pracy, pracodawca jest obowiązany do udzielenia dni wolnych w
    wymiarze 2 dni za każde 30 dni odbywania stażu lub przygotowania
    zawodowego w miejscu pracy. Za dni wolne przysługuje stypendium."

    Jeśli minął miesiąc od rozpoczęcia stażu nie powinno być problemu. Jeśli
    nie minął... kwestia dogadania się z pracodawcą.

    3m się.

    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/

  • 3. Data: 2004-09-06 10:28:44
    Od: "Ushi" <u...@p...onet.pl>

    > Nie :(
    Hmmm... podzwoniłem po Urzędach Pracy - wychodzi na to, że stażyści
    nie mają lekko...

> [...]
    > Jeśli minął miesiąc od rozpoczęcia stażu nie powinno być problemu. Jeśli
    > nie minął... kwestia dogadania się z pracodawcą.

    Niestety nie minął... trzeba będzie się dogadac z dyrektorem...

    > 3m się.

    Trzymam się... rurki w autobusie...

    Pozdrowienia

    Ushi